Jump to content

Escuela of the streets crash


Feanor

Recommended Posts

Ik heb een probleem, namelijk hij loopt steeds vast tijdens de missie escuela of the streets. ik heb het spel inmiddels

geherinstaleerd, maar het probleem waar het allemaal mee starte is er nog steeds, als ik in Bohan de industrial wijk binnenga loopt hij altijd vast, en zodoende kan ik Escuela of the Streets niet spelen aangezien je iemand moet volgen in die wijk... maar ook zonder die missie loopt hij vast in de industrial... weet iemand een oplossing? en misschien weet iemand waar dat volgen van die gast eindigt want misschien kan ik er wel direct heen rijden.

bij voorbaat dank

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik heb een soortgelijk probleem, daarom post ik dit maar even hierbij: ik heb mijn pc pas geleden gereset, voor de reset was er geen enkel probleem, maar nu crasht het spel bij mij bij verschillende dingen:

als ik de missie Luck of the Irish speel, en dan vlak voor de deur van het gebouw ben waar je vanaf het dak moet sniperen, dan gaat de computer terug naar het bureaublad. als ik dan taakbeheer open, dan geeft hij geen enkel onderdeel van GTA IV aan, dus die zijn dan allemaal beeindigd ofzo, zonder dat ik iets heb gedaan.

hetzelfde gebeurt als ik het spel QUB3D in het homebrew cafe wil spelen en als ik parkeer voor de steinway beer garden, maar als ik er langs rijd dan gebeurt er niks.

ik heb trouwens het spel al gerepareerd (via configuratiescherm/software, wijzigen en dan repareren) en ook verschillende updates voor het spel, mijn videokaart etc gedownload en geinstalleerd

als iemand weet hoe ik dit kan verhelpen wil die het dan melden? alvast bedankt.

Bewerkt: door marv666
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor de hulp, ik heb het spel verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, en de patch nog niet gedownload, en toen deed hij het wel, hij slaat ook niet meer vast bij het spel QUB3D. dus bij mij heeft het geholpen. ik weet alleen niet of die Feanor nog reageert, want zijn post is van februari.

Bewerkt: door marv666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...