moechy Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Hey allemaal ik zoek een handige carspawner waarmee je snel ingame een auto kan spawnen zonder alt + tab te moeten gebruiken. Weet iemand er 1? Alvast bedankt, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Hey allemaal ik zoek een handige carspawner waarmee je snel ingame een auto kan spawnen zonder alt + tab te moeten gebruiken.Weet iemand er 1? Alvast bedankt, Ja, download en installeer deze ASI loader (Alice) en daarna deze In-game carspawner. Stop dan het .asi bestand van de carspawner in de GTA IV map. Enjoy de carspawner! Bewerkt: 1 februari 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Ik snap het niet zo goed wat ik precies moet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Als ik jouw was zou ik gewoon deze nemen, werkt denk ik en stuk makkelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Als ik jouw was zou ik gewoon deze nemen, werkt denk ik en stuk makkelijker. Maar daar moet ik altyd alt + tab gebruiken en das nu niet bepaald handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Als ik jouw was zou ik gewoon deze nemen, werkt denk ik en stuk makkelijker. Maar daar moet ik altyd alt + tab gebruiken en das nu niet bepaald handig. Neen hoor, die "hot key" die je daar ziet is een sneltoets. Dus als je bijvoorbeeld [Alt] + [1] indrukt zal de Admiral voor je spawnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Als ik jouw was zou ik gewoon deze nemen, werkt denk ik en stuk makkelijker. Maar daar moet ik altyd alt + tab gebruiken en das nu niet bepaald handig. Neen hoor, die "hot key" die je daar ziet is een sneltoets. Dus als je bijvoorbeeld [Alt] + [1] indrukt zal de Admiral voor je spawnen. Weet ik maar ik moet ook eerst alle auto's op een hotkey zetten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Als ik jouw was zou ik gewoon deze nemen, werkt denk ik en stuk makkelijker. Maar daar moet ik altyd alt + tab gebruiken en das nu niet bepaald handig. Neen hoor, die "hot key" die je daar ziet is een sneltoets. Dus als je bijvoorbeeld [Alt] + [1] indrukt zal de Admiral voor je spawnen. Weet ik maar ik moet ook eerst alle auto's op een hotkey zetten.. So? Je gaat me toch niet zeggen dat je elke wagen wilt hebben he? Zet gewoon de belangrijkste wagens op een hotkey en de rest niet. Als je eens iets wilt veranderen verander je het gewoon. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Als je geen Alt+Tab en geen hotkey's wilt gebruiken, heb je toch echt die ASI loader en dat carspawnscript nodig hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Dat is echt een probleem, op "alt-tab" of op de "windows" toets drukken.. Is echt erg veel moeite. Als je dat er al niet voor over hebt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Als je geen Alt+Tab en geen hotkey's wilt gebruiken, heb je toch echt die ASI loader en dat carspawnscript nodig hoor... Ik heb het geprobeerd maar snap er niet veel van. Dat is echt een probleem, op "alt-tab" of op de "windows" toets drukken.. Is echt erg veel moeite. Als je dat er al niet voor over hebt.. Het gaat me om de handigheid.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Als ik jouw was zou ik gewoon deze nemen, werkt denk ik en stuk makkelijker. Maar daar moet ik altyd alt + tab gebruiken en das nu niet bepaald handig. Neen hoor, die "hot key" die je daar ziet is een sneltoets. Dus als je bijvoorbeeld [Alt] + [1] indrukt zal de Admiral voor je spawnen. Weet ik maar ik moet ook eerst alle auto's op een hotkey zetten.. So? Je gaat me toch niet zeggen dat je elke wagen wilt hebben he? Zet gewoon de belangrijkste wagens op een hotkey en de rest niet. Als je eens iets wilt veranderen verander je het gewoon. ^^ Hij heeft gelijk je gaat toch niet alle auto's op een key zetten? Neem gewoon de een beetje zeldzame zoals de infernus, Coquette, Willard, Banshee enzo dat heb ik gewoon gedaan. je gaat toch niet alle auto's uit het spel een hotkey geven dat zou ook een beetje overbodig worden denk je niet. Gewoon de 'fun' auto's nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Bestaat zo'n spawner ook voor Ps3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Bestaat zo'n spawner ook voor Ps3? Neen, als je op de PS3 wilt modden moet je al een überhacker zijn en dan nog is het zeer moeilijk. Op de PS3 trainers gebruiken of modden is dan ook zo goed als onmogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Als ik jouw was zou ik gewoon deze nemen, werkt denk ik en stuk makkelijker.Dat is versie 1.2 en die bevat bugs die in versie 1.3 zijn aangepast. Versie 1.3 kan je direct downloaden van de site van de maker: klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.