fransen Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Hallo, De titel zegt het al: Ik ben op zoek naar een 100% save game voor de pc. Alvast Bedankt, Maarten Fransen PS: Graag een zonder wrapper. Aangezien die het niet doet. Bewerkt: 1 februari 2009 door fransen Reageren
jordi1994 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Hallo,De titel zegt het al: Ik ben op zoek naar een 100% save game voor de pc. Alvast Bedankt, Maarten Fransen PS: Graag een zonder wrapper. Aangezien die het niet doet. http://informatica.ghlyceum.nl/users/22109...pper_100%25.rar Deze werkt wel met de whrapper, Maar als je nog nie in-game zit moet je op de home knop drukken En even afmelden en met het andere account aanmelden Dan is ie uitgespeeld. Bewerkt: 2 februari 2009 door jordi1994 Reageren
juul nl Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) die whrapper die hoeft helemaal niet die rotzooi, ik heb ff nagedacht over de map save game en die verborge map dat het helemaal niet zo moeilijk moet zijn en ja het ging bij mij veel makelijker:P je hebt de map user_e00000d35804a663, die zet je in de verborge save game map en vervangt die met de orginele. geloof dat het: C:\Users\Username\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames je opent dan die map en dan de 2 bestandjes: SGTA400 en SGTA412, KOPIEER je naar de GTA IV savegame map die bij documenten staat en toen deed ie het bij mij! Bewerkt: 8 februari 2009 door juul nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.