Jump to content

GTA IV Online (PS3)


paul007

Recommended Posts

Hey iedereen.

Ik heb sinds vandaag iets raars met GTA IV. Elke keer als ik via m'n mobiel op Multiplayer druk, krijg het volgende bericht op het schermpje:

Connecting to game provider...

Een aantal seconden later krijg ik dit bericht:

Cannot connect to game provider, please try again later.

Ik kan dus helemaal niet meer online komen. Wat ik wel raar vind, want gister speelde ik gewoon nog online met een paar maten. Ook als ik naar Stats ga en vervolgens naar Network zegt die dit:

You will need to be signed in to the PLAYSTATION®Network to view leaderbords.

Hoewel ik op mijn eigen scherm wel ben ingelogd etc. Ben ik misschien niet goed ingelogd ofzo? Een soort stille modus? Ik snap er niks meer van... :cry:

Kan iemand mij hier verder mee helpen? :7

paul007

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Ben je draadloos verbonden? zo ja....Hoe sterk is het signaal?

Ik ben inderdaad Draadloos Verbonden, Signaalsterkte: 60%. Vanmorgen was het 85%. Maar dat verschilt denk ik hoeveel pc's de internetverbinding gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je draadloos verbonden? zo ja....Hoe sterk is het signaal?

Ik ben inderdaad Draadloos Verbonden, Signaalsterkte: 60%. Vanmorgen was het 85%. Maar dat verschilt denk ik hoeveel pc's de internetverbinding gebruiken.

60% zou prima moeten werken aangezien ik soms op 40% game :) .

Hebben jullie sloom internet? en je NAT type is 2 neem ik aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je draadloos verbonden? zo ja....Hoe sterk is het signaal?

Ik ben inderdaad Draadloos Verbonden, Signaalsterkte: 60%. Vanmorgen was het 85%. Maar dat verschilt denk ik hoeveel pc's de internetverbinding gebruiken.

60% zou prima moeten werken aangezien ik soms op 40% game :) .

Hebben jullie sloom internet? en je NAT type is 2 neem ik aan?

Internet is altijd gemiddeld goed. NAT Type is inderdaad 2. Ik snap er niks van. Want verder heb ik er nooit last mee gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

je bent niet de enigste met online problemen met PS3. bij mij gebeurt het vaak dat er na enkele minuten in de death match 'only player remaining' komt te staan. echt ambetant. ook bij Bomb da Base II eindigt de multiplayer opeens als de helikopter begint te dalen:s.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt heel raar, het probleem is nu al weer opgelost :D Het was gewoon een tijdelijke fout, wel irritant als je net zo'n neiging heb om te multiplayeren.

Is het eigenlijk al bekend wanneer die nieuwe patch uitkomt die ook die bug van de Bomb Da Base missie oplost?

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...