ThunderGTA Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 brucie belde mij op om te zeggen dat stevie mij nu ook wil om auto's te gaan jatten en ze bij hem te zetten.. Hij heeft me nog geen een keer gevraagd om dit te doen.. moet ik misschien eerst de auto's van brucie brengen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) brucie belde mij op om te zeggen dat stevie mij nu ook wil om auto's te gaan jatten en ze bij hem te zetten.. Hij heeft me nog geen een keer gevraagd om dit te doen.. moet ik misschien eerst de auto's van brucie brengen? Je krijgt van Stevie steeds 1 sms met wat aanwijzingen en een foto waar de auto staat, als je de auto hebt gevonden breng je die naar zijn garage en dan moet je 6 uur in dat spel wachten voordat je de volgende sms krijgt. Dus hij belt je niet op Bewerkt: 1 februari 2009 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Ik wist in het begin ook niet wat nou de bedoeling was. Ik had de auto wel, maar kreeg verder geen aanwijzingen waar ik heen moest gaan. Als je de juiste auto hebt (volgens het sms'je), moet je hem naar deze garage in South Bohan brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 En om je wat zoekwerk te besparen heb ik hier een plattegrond waar je alle auto's kunt vinden. Je kunt de auto's pas vinden als je het sms'je hebt geopend dus eerst zoeken heeft geen zin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wearenotreal Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 En om je wat zoekwerk te besparen heb ik hier een plattegrond waar je alle auto's kunt vinden. Je kunt de auto's pas vinden als je het sms'je hebt geopend dus eerst zoeken heeft geen zin Vrij lastig wel dat je ze nog echt moet gaan zoeken, bedankt voor de map... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.