Ophion Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Eigen keuze Render: Ja, of stock.. Animatie: Nee. Premade: Nee. Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Veel succes. Ik lever hem misschien vanavond al in.
GTA Haas Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik doe mee, hier mijn Signature.
Ophion Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Ophion: GTA haas Bewerkt: 1 februari 2009 door Ophion
GTA Haas Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Je sig zit boven de 150, hij moet wat kleiner in hoogte. Toch?
Ophion Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Signatures bestaan er in alle soorten en maten
-Trix- Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 stem:gta haas >>> Door -Matthijs-: Stem telt niet mee totdat deze fatsoenlijk onderbouwd wordt. Als je dat gedaan hebt, mag je deze tag verwijderen.<<<
The Hulk Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 stem:gta haas>>> Door -Matthijs-: Stem telt niet mee totdat deze fatsoenlijk onderbouwd wordt. Als je dat gedaan hebt, mag je deze tag verwijderen.<<< Leg wel uit waarom je op hem stemt. Stem: Ophion Omdat: Er mooie effecten in zitten en de kleuren erg goed bij elkaar passen. Ik vind vooral de effecten met die vingers mooi.
tomen888 Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Mijn stem gaat naar GTA haas. Die van opion vind ik te druk. Ik vind de achtergrond niet bij de voorgrond passen en ik vind sigs zoals die van gta haas mooier.
NickOwnage Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Stem: GTA Haas. Uitleg: Zijn auto is cool, maar eigenlijk is er niet veel aangedaan. Ophion's Sig daarin tegen is saai, je hebt een rode kleur gebruikt als voor grond. Waardoor de rest van de kleuren op zijn trui niet goed naar buiten komt.
GTA Haas Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 GTA Haas: 2 ( ) Ophion: 1 (Succes nog! )
Recommended Posts