Jump to content

stevie cars theft?


ThunderGTA

Recommended Posts

Brucie zal contact met je opnemen nadat je de missie Smackdown (een missie van Derrick McReary) gedaan hebt. Hij zal je mededelen dat Stevie iemand nodig heeft om klusjes op te knappen .Stevie zal je vanzelf een SMS'je sturen met daarin informatie over de auto die hij zoekt.

Alle informatie kun je rustig nog eens overlezen op WikiGTA (Stevie's car theft).

Link to comment
Delen op andere websites

Fout.

Na de missie Smackdown van Derrick McReary krijg je een belletje van Brucie die je verteld dat Stevie nog wat werk heeft liggen (zie WikiGTA).

edit Haha, nou als ie het nu niet meer weet dan.. weet ik het ook niet meer.

Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

Na de missie Smackdown kun je opgebeld worden door Brucie. Hij verteld dat hij een vriend heeft die een job heeft dat goed verdiend.

Als je naar WikiGTA => GTA IV => Submissies => Stevie's Car Theft dan had je daar alle informatie kunnen vinden.

Gatver, maar iets later.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal fout.

Je moet zowel de missie Smackdown ALS de missie No.1 halen.

En als dat niet zo is zit er toch wel een hele grote fout in mijn spel.

Als je van Brucie dat belletje hebt gekregen, moet je naar je Safehouse gaan,

op bed gaan liggen (niet) opslaan. Dan krijg je het SMS'je sneller.

Stevie zal je elke 6 uur nadat je de vorige auto hebt afgeleverd een SMS'je sturen.

Wanneer je alle 30 auto's hebt gedaan heb je een aardige som geld + de mogelijkheid

om elk soort voertuig (behalve boten) aan Stevie te verkopen.

Onthoud wel dat alle auto's Random zijn en je dus altijd een andere volgorde krijgt.

Onthoud ook dat de DF-8 wagen je maar heel schaars tegenkomt in het spel. Jat deze

dus en zit hem op je parkeerplaats als je hem wilt behouden, geen zorgen, want de auto blijft

spawnen totdat je hem hebt afgeleverd. Op deze manier kun je ook aan vele Infernussen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Na het afleveren van de Infernus ben ik naar het dichtsbijzijnde safehouse gelopen. Dus zonder een auto/motor te jatten. Daar heb ik mijn spel opgeslagen en prompt bij het naar buiten komen stond daar een nieuwe Infernus naast mijn gele parkeervlak.

GTA spawnt de door jou laatst gereden auto meer dan de andere auto's. Dat zal de reden zijn dat die Infernus daar stond.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb dit probleem ook. Ik heb het spel nu voor de 3de keer uitgespeeld. De volledig verhaallijn is afgewerkt en alle auto's voor Brucie zijn geleverd en toch krijg ik geen SMS; Dit had ik in mijn vorige spellen niet.

Link to comment
Delen op andere websites

*tekst*

Onthoud ook dat de DF-8 wagen je maar heel schaars tegenkomt in het spel. Jat deze

dus en zit hem op je parkeerplaats als je hem wilt behouden, geen zorgen, want de auto blijft

spawnen totdat je hem hebt afgeleverd. Op deze manier kun je ook aan vele Infernussen komen.

de Imponte DF8-90 is opzich wel zeldzaam maar je kan hem best wel vaak tegenkomen even als de Willard Willard In de FireFly Projects.

Ik zou hem niet tijdens die Car Theft op mijn parkeerplaats zetten.

dat zou ik met een Pegassi Infernus doen.

Wisten jullie trouwens dat als je ze allemaal voltooid dat de infernus blijft spawnen op de plek waar je hem ook moest jatten.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb dit probleem nog altijd. Volledige verhaallijn af. Alle auto's gestolen voor Brucie. Vriendschap boven de 90 %. En nog geen berichtje van Stevie. Hoe kan dat nou. Dit is nu de 3de keer dat ik de verhaallijn opnieuw speel en dit is de eerste keer dat dit mij overkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

For the record, kijk of hij dat ding niet allang gestuurd heeft. Je kan ook proberen om naar het vliegveld te gaan en te kijken of de Bobcat daar staat. Zo ja, dan pak je die en dan als het goed is staat er dat je die naar die garage kan brengen. Dat je dan nog nooit een sms-je hebt gehad maakt dan toch niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem nog altijd. Volledige verhaallijn af. Alle auto's gestolen voor Brucie. Vriendschap boven de 90 %. En nog geen berichtje van Stevie. Hoe kan dat nou. Dit is nu de 3de keer dat ik de verhaallijn opnieuw speel en dit is de eerste keer dat dit mij overkomt.

Ik denk dat je dan met een bug zit waarmee vele mensen al mee in aanmerking gekomen zijn. Ik denk dat je nu je spel opnieuw zal moeten starten, als je ze nog eens wilt doen... Klik hier voor meer mensen te zien met dit probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het probleem dat de laatste missie als je revenge kiest niet kon doen[/font]. Iedereen dacht bug maar op een gegeven moment kon ik hem doen :dans: .

Ik kan nu ook niet verder met Stevie maar ik zal even een oplossing zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is opgelost. Ik heb gewoon de inbox van de GSM open gedaan en al de inkomende SMS'sjes overlopen en de SMS van Stevie stond er ergens tussen.

Bedankt voor jullie bijkomende hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem nog altijd. Volledige verhaallijn af. Alle auto's gestolen voor Brucie. Vriendschap boven de 90 %. En nog geen berichtje van Stevie. Hoe kan dat nou. Dit is nu de 3de keer dat ik de verhaallijn opnieuw speel en dit is de eerste keer dat dit mij overkomt.

Ik denk dat je dan met een bug zit waarmee vele mensen al mee in aanmerking gekomen zijn. Ik denk dat je nu je spel opnieuw zal moeten starten, als je ze nog eens wilt doen... Klik hier voor meer mensen te zien met dit probleem.

Ik wou alleen even aanmerken dat de link in Hanneswasco zijn post niet werkt

Voor de rest , mooi dat het geregeld is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...