Jump to content

stevie cars theft?


ThunderGTA

Recommended Posts

Ik heb dit probleem nog altijd. Volledige verhaallijn af. Alle auto's gestolen voor Brucie. Vriendschap boven de 90 %. En nog geen berichtje van Stevie. Hoe kan dat nou. Dit is nu de 3de keer dat ik de verhaallijn opnieuw speel en dit is de eerste keer dat dit mij overkomt.

Ik denk dat je dan met een bug zit waarmee vele mensen al mee in aanmerking gekomen zijn. Ik denk dat je nu je spel opnieuw zal moeten starten, als je ze nog eens wilt doen... Klik hier voor meer mensen te zien met dit probleem.

Ik wou alleen even aanmerken dat de link in Hanneswasco zijn post niet werkt

Voor de rest , mooi dat het geregeld is :)

Werkt wel vaker niet :7

Ik krijg ook geen SMS help!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik heb dit probleem nog altijd. Volledige verhaallijn af. Alle auto's gestolen voor Brucie. Vriendschap boven de 90 %. En nog geen berichtje van Stevie. Hoe kan dat nou. Dit is nu de 3de keer dat ik de verhaallijn opnieuw speel en dit is de eerste keer dat dit mij overkomt.

Ik denk dat je dan met een bug zit waarmee vele mensen al mee in aanmerking gekomen zijn. Ik denk dat je nu je spel opnieuw zal moeten starten, als je ze nog eens wilt doen... Klik hier voor meer mensen te zien met dit probleem.

Ik wou alleen even aanmerken dat de link in Hanneswasco zijn post niet werkt

Voor de rest , mooi dat het geregeld is :)

Werkt wel vaker niet :7

Ik krijg ook geen SMS help!

Ik Krijg ook geen sms !!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Allemaal fout.

Je moet zowel de missie Smackdown ALS de missie No.1 halen.

En als dat niet zo is zit er toch wel een hele grote fout in mijn spel.

Als je van Brucie dat belletje hebt gekregen, moet je naar je Safehouse gaan,

op bed gaan liggen (niet) opslaan. Dan krijg je het SMS'je sneller.

Stevie zal je elke 6 uur nadat je de vorige auto hebt afgeleverd een SMS'je sturen.

Wanneer je alle 30 auto's hebt gedaan heb je een aardige som geld + de mogelijkheid

om elk soort voertuig (behalve boten) aan Stevie te verkopen.

Onthoud wel dat alle auto's Random zijn en je dus altijd een andere volgorde krijgt.

Onthoud ook dat de DF-8 wagen je maar heel schaars tegenkomt in het spel. Jat deze

dus en zit hem op je parkeerplaats als je hem wilt behouden, geen zorgen, want de auto blijft

spawnen totdat je hem hebt afgeleverd. Op deze manier kun je ook aan vele Infernussen komen.

Lol ik kreeg een rode infernus door een strip club te gaan en ik kwam naar buiten en daar was ie der. Met spoiler en al, 100 dollar meer dan waard. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Lol ik kreeg een rode infernus door een strip club te gaan en ik kwam naar buiten en daar was ie der. Met spoiler en al, 100 dollar meer dan waard. :schater:

Interessant, maar moet je daarom dit topic bumpen? Gelieve dit in het vervolg niet meer te doen.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...