CAR Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Hoe maak ik een getunede auto? Ik wil graag weten hoe ik een getunede auto('s) maak in mijn server. Bijvoorbeeld: en deze: Ik heb gelezen dat je een VehicleID moet maken, maar als ik daarop zoek krijg ik meestal modeID's die ze VehicleID's noemen... Kan iemand me uitleggen hoe ik dat maak? Alvast bedankt Bewerkt: 1 februari 2009 door CAR Reageren
Sandra Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Je zet bovenaan je script: new TunedCar; //En bij OnGameModeInit() (waar je de AddStaticVehicle-codes hebt staan) TunedCar = AddStaticVehicle(blablablabla); AddVehicleComponent(TunedCar, componentID); AddVehicleComponent(TunedCar, componentID); AddVehicleComponent(TunedCar, componentID); //Enzovoort De componentID's kan je =>hier<= vinden. Reageren
CAR Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Je zet bovenaan je script: new TunedCar; //En bij OnGameModeInit() (waar je de AddStaticVehicle-codes hebt staan) TunedCar = AddStaticVehicle(blablablabla); AddVehicleComponent(TunedCar, componentID); AddVehicleComponent(TunedCar, componentID); AddVehicleComponent(TunedCar, componentID); //Enzovoort De componentID's kan je =>hier<= vinden. Thx het werkt, alleen hoe zorg ik er nu voor dat alleen admins erin kunnen? Reageren
Sandra Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { if(GetPlayerVehicleID(playerid) == TunedCar) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); GameTextForPlayer(playerid, "~r~Admin Only!", 2000, 3); } } } return 1; } Reageren
CAR Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { if(GetPlayerVehicleID(playerid) == TunedCar) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); GameTextForPlayer(playerid, "~r~Admin Only!", 2000, 3); } } } return 1; } bedankt, alleen werkt hij niet, en ik denk omdat hij niet weet bij welke auto het moet doen.......hoewel het er bij staat...(de tekst ...Admin only staat er ook niet) Bewerkt: 2 februari 2009 door CAR Reageren
Freaksken Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Of je kan gewoon naar de tuneshop gaan. Je kan er naartoerijden of met een teleport, desnoods met een hek voor ofzo dat alleen admins die kunnen openen en sluiten. Reageren
CAR Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Of je kan gewoon naar de tuneshop gaan. Je kan er naartoerijden of met een teleport, desnoods met een hek voor ofzo dat alleen admins die kunnen openen en sluiten. Ik heb het opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.