Revolution-Designer Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) Ik vind je sigs niet echt geweldig, je hebt naar mijn mening te veel effecten. Hierdoor raken je signatures te vol en dit is niet zo mooi vind ik. De animation in je vorige post is ook niet echt bijzonder, je hebt alleen een signature met wat effecten en je naam gebruikt. Volgens mij heb je daarna blur op de sig gezet en toen een animatie gemaakt. Ik geef je een paar tips: - Gebruik minder effecten en concentreer je op je render en de achtergrond - Animatie: Maak een snelle en strakke animatie door middel van nieuwe renders, effecten of andere dingen aan een frame toe te voegen. - Gebruik niet teveel kleuren bij elkaar maar hou het bij een mooie kleur die goed bij je render en effecten past. Ik hoop dat je hiermee wat kunt. Grtz RD Bewerkt: 8 april 2009 door Revolution-Designer Reageren
.Corneria. Geplaatst: 29 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 (bewerkt) Update: Rates? Bewerkt: 29 januari 2010 door .Corneria. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.