Jump to content

De Bully EE


pimfeyenoord (gast)

Recommended Posts

pimfeyenoord (gast)

Heey,

Ik las een tijdje geleden in Crown Magazine (van Gamekings) dat Jimmy Hopkins uit het spel Bully

( Canis Canem Edit in Europa) ergens rond loopt in GTA IV, ik heb al naar hem gezocht maar ik kon hem niet vinden, op internet kon ik wel deze video vinden:

De video

Ik herken alleen niet waar het is, weet iemand wel waar dit is of waar ik Jimmy dan kan vinden??

latorzz

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bevindt zich hier: Click here to view the SnapMap

In een cutscene van een missie van Elizabeth zie je hem ook op de achtergrond verschijnen tijdens een party. daar danst hij op de achtergrond. Ook zijn er screens te vinden dat hij in een ziekenhuis ligt op het bed.

Andere mensen zeggen weer dat hij bij het treinstation bij het Funpark om bepaalde tijden rondloopt.

Of het hem ook is weet ik niet, alleen zijn kleding lijkt erop..

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bevindt zich hier: Click here to view the SnapMap

In een cutscene van een missie van Elizabeth zie je hem ook op de achtergrond verschijnen tijdens een party. daar danst hij op de achtergrond. Ook zijn er screens te vinden dat hij in een ziekenhuis ligt op het bed.

Andere mensen zeggen weer dat hij bij het treinstation bij het Funpark om bepaalde tijden rondloopt.

Of het hem ook is weet ik niet, alleen zijn kleding lijkt erop..

Die van de cutscene is Pathos dat is een random character bij star junction. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...