NickyHendriks Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Maakt niet uit, want dat is het juist dat heb ik niet meer nodig. Hoezo niet? En waarom heb je Office nodig? Je kunt gewoon makkelijk doen en vanuit PS direct opslaan. Veel makkelijker Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic. Omg... Doe 'Save for Web' kies JPEG, en je slaat hem op als JPEG. En upload hem via Imageshack. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic. Omg... Doe 'Save for Web' kies JPEG, en je slaat hem op als JPEG. En upload hem via Imageshack. Doe maar Photobucket of Tinypic.... Imageshack verwijderd images zonder enige toestemming. Is mij 5/10 keer gebeurd... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik blijf gewoon bij Tinypic bevalt me goed. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic. Omg... Doe 'Save for Web' kies JPEG, en je slaat hem op als JPEG. En upload hem via Imageshack. Doe maar Photobucket of Tinypic.... Imageshack verwijderd images zonder enige toestemming. Is mij 5/10 keer gebeurd... is me nog nooit overkomen, terwijl ik erg vaak verwijderde plaatjes zie van Photobucket.... Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic. Omg... Doe 'Save for Web' kies JPEG, en je slaat hem op als JPEG. En upload hem via Imageshack. Doe maar Photobucket of Tinypic.... Imageshack verwijderd images zonder enige toestemming. Is mij 5/10 keer gebeurd... is me nog nooit overkomen, terwijl ik erg vaak verwijderde plaatjes zie van Photobucket.... Met Photobucket maak je een profiel, en kan je zelf afbeeldingen verwijderen, maar het gebeurt niet automatisch. Alhoewel ik dat ook maar van anderen gehoord heb.... Bij Imageshack heb ik het zelden meegemaakt, alleen is dat zo traag. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic. Omg... Doe 'Save for Web' kies JPEG, en je slaat hem op als JPEG. En upload hem via Imageshack. Doe maar Photobucket of Tinypic.... Imageshack verwijderd images zonder enige toestemming. Is mij 5/10 keer gebeurd... is me nog nooit overkomen, terwijl ik erg vaak verwijderde plaatjes zie van Photobucket.... Dat doen mensen zelf Omdat je een account hebt bij PB Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic. Omg... Doe 'Save for Web' kies JPEG, en je slaat hem op als JPEG. En upload hem via Imageshack. Doe maar Photobucket of Tinypic.... Imageshack verwijderd images zonder enige toestemming. Is mij 5/10 keer gebeurd... is me nog nooit overkomen, terwijl ik erg vaak verwijderde plaatjes zie van Photobucket.... Met Photobucket maak je een profiel, en kan je zelf afbeeldingen verwijderen, maar het gebeurt niet automatisch. Alhoewel ik dat ook maar van anderen gehoord heb.... Bij Imageshack heb ik het zelden meegemaakt, alleen is dat zo traag. Dit klopt Ik zie anders wel heel veel plaatjes van ouder dan 6 maandjes ofzo die weggehaald zijn. Bij PB is dit niet zo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.