Jump to content

Wat verwachten jullie van een nieuwe GTA na CW?

Recommended Posts

Geplaatst:

Rockstar Games heeft, op die ene uitbreiding na, niets gezegd over een vervolg op GTA IV of een nieuwe GTA. Nu vraag ik aan jullie : Wat verwachten jullie van een nieuwe GTA (na CW)?

Ik zou graag hebben dat het een vervolg is op GTA IV, waarmee Niko terugkeert naar Oost-Europa en Brucie of Little Jacob meeneemt. Daar aangekomen blijkt zijn moeder (Milica Bellic) vermoord te zijn door een mannetje of vriend van Dimitri, die boos is omdat je hem vermoord hebt. Je bent daar woedend voor en wilt die man natuurlijk omleggen, maar wordt gedwarsboomd door huurmoordenaars en andere 'vriendelijke' mensen, dus duik je onder in de kelder van een vriend. Ik verwacht véél meer winkels en interiors, en dat je kleren en andere dingen kan stelen. En de graphics natuurlijk scherp verbeterd...Maar we kunnen nog altijd niks weten :duh:

Ik zal al blij zijn als de mannen van Rockstar een goed verhaal hebben bedacht.

Men zou die GTA dan GTA V of GTA East-Europe kunnen noemen.

Wat denken jullie?

Geplaatst: (bewerkt)

Vind dat het een beetje vroeg is om erover te gaan discussiëren. Chinatown Wars zelf, en de episodes van GTA 4 moeten nog uitkomen, maargoed:

Ik verwacht dat de game veel gelijkenissen gaat tonen met GTA IV, waarmee ik dus wil zeggen dat het kwa engine hij hetzelfde gaat uitzien. Hoop wel dat dit keer een nieuwe stad word gebruikt. Bijvoorbeeld Vice City, opgepoetst, HD, en dan gewoon een heerlijk eigengemaakte sausje eroverheen ála Miami. ^_^

Dat is eigenlijk hoe ik de volgende GTA wil zien. Want Vice City heeft maar 2 delen gehad, en Liberty City heeft veel te veel delen gehad, dat ik het idee heb dat vele GTA Fans het ook wel gezien hebben met LC.

Zo denk ik er dus over :)

Bewerkt: door PSP-Keeper
Geplaatst:
Vind dat het een beetje vroeg is om erover te gaan discussiëren. Chinatown Wars zelf, en de episodes van GTA 4 moeten nog uitkomen, maargoed:

Ik verwacht dat de game veel gelijkenissen gaat tonen met GTA IV, waarmee ik dus wil zeggen dat het kwa engine hij hetzelfde gaat uitzien. Hoop wel dat dit keer een nieuwe stad word gebruikt. Bijvoorbeeld Vice City, opgepoetst, HD, en dan gewoon een heerlijk eigengemaakte sausje eroverheen ála Miami. ^_^

Dat is eigenlijk hoe ik de volgende GTA wil zien. Want Vice City heeft maar 2 delen gehad, en Liberty City heeft veel te veel delen gehad, dat ik het idee heb dat vele GTA Fans het ook wel gezien hebben met LC.

GTA San Andreas heeft maar één deel hoor! (okeej, GTA I dan geloof ik ook nog) Zou dat nog leuker vinden. Lekker rondtuffen in de getto's van LA, in hd... Lijkt me echt geweldig

RoL0

Geplaatst:

GTA San Andreas heeft maar één deel hoor! (okeej, GTA I dan geloof ik ook nog) Zou dat nog leuker vinden. Lekker rondtuffen in de getto's van LA, in hd... Lijkt me echt geweldig

RoL0

Dat is waar, maar het is nog een beetje te vroeg voor San Andreas, vind ik. Zou het geweldiger vinden als ze Vice City eerst in Next-Gen brachten.

Veel prettiger, dan gebeurt het een beetje op volgorde.

Geplaatst:

Als ze eerst eens een GTA maken waarin de onvoldoenden uit GTA IV

opgepoetst zijn.

- Uiterlijk geheel kunnen veranderen.

- Meer kledij en dergelijken.

- Weer lid van een gang, da miste ik wel in GTA IV.

In GTA III de Leones en de Yakuza, in Vice City je eigen gang, in SA Grove str,

in LCS weer de Leones, in VCS je eigen gang, in GTA IV, Freelance :duh:

- Betere backup. Dwayne stuurt 2 ventjes met een Uzi en pistool. Neem dan

2 M4 mee ofzo.

- Meer manieren om je geld uit te geven.

- Empire Building, Assets ofzo.

Geplaatst:

het zou ook leuk zijn als het zich in europa gaat afspelen zoals Amsterdam,Londen enz.

Geplaatst:

In C&C Red Alert 3 kom je met de Empire of te Rising Sun in Amsterdam,

das wel vet. Ik denk niet dat Amsterdam ooit nog voor gaat komen in een game.

Geplaatst:

RoL0

Dat is waar, maar het is nog een beetje te vroeg voor San Andreas, vind ik. Zou het geweldiger vinden als ze Vice City eerst in Next-Gen brachten.

Veel prettiger, dan gebeurt het een beetje op volgorde.

Vice City in HD, dat zou leuk zijn!

• 2 weken later...
Geplaatst:

agh waarom niet ,packie goes to australie en hele bende achtervolg hem is weer een lekkere grote stad die sydney en hij wilde altijd al graag naar het strand

Geplaatst:

na dat er chinatownwars is verschenen mag de GTA san andreas stories mag komen.

of µ

GTAlegends

alle GTA's in 1.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...