Klaasvaak-nl Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Heb er niet echt me best op gedaan , ideeen raakte op . tips & Ideeen welkom Reageren
Ferre Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Het is jammer dat je render nogal uitgerekt is want hij is nogal uitgerekt. het geheel is wel oke, jammer dat sommige delen nogal overcontrasted zijn. Jammer dus van het effect dat lijkt op een Amerikaan op een breedbeeldscherm, maar voor de rest is hij oke. Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 hij is niet echt uitgerekt hij was veel groter tis is in mijn ogen normaale grote maar goed bedankt voor je comment. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 het komt idd over alsof de render is uitgerekt, dit verziekt eigenlijk een beetje de sig terwijl de effecten toch nog wel redelijk zijn. de tekst is wel goed gedaan (of was dit ook een "render"?) 5/10 Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 hij is niet uitgerekt hij is zucht laat maar ..... Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 waar slaat dat nou weer op!? ik lees : tips & Ideeen welkom dan doe ik de moeite om een reactie te typen en dan krijg ik zo'n antwoord? nou bedankt! zoals ik zei hij LIJKT uitgerekt, al is hij dat misschien niet. Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 waar slaat dat nou weer op!?ik lees : tips & Ideeen welkom dan doe ik de moeite om een reactie te typen en dan krijg ik zo'n antwoord? nou bedankt! zoals ik zei hij LIJKT uitgerekt, al is hij dat misschien niet. ja sorry ik heb nogal een pest bui en een rot dag sorry dat ik het op anderen reageer. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.