Jump to content

Vliegvelddeuren


mark1996

Recommended Posts

Beste General, kan jij mij uit de brandt helpen ik ben opzoek naar het code woord om alle deuren te kunnen openen op het vliegveld ,mij is verteld dat dat Natuurtalent was maar deze doet het niet . Kan jij en wil jij mij daarmee helpen om mij het goeie code woord te krijgen of waar ik het kan vinden. Alvast bedankt voor de moeite.Met vriendelijke groet.

Mark1996 _O__O_:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als de deuren van de vliegtuigen nog gesloten zijn, dan zijn je 'Flying Skills' niet hoog genoeg. De 'eerlijke' manier om deze te verhogen (En zo dus de vliegtuigen te ontgrendelen) is is het voltooien van de vlieglessen in de Flight School. Je zult op elk onderdeel minimaal een bronzen medaille moeten verdienen, waarna je je vliegbrevet krijgt. Vanaf dat moment zullen alle luchtvoertuigen die eerst gesloten waren, toegankelijk zijn.

Maar aangezien je sprak van 'natuurtalent' ga ik ervan uit dat je op de 'Maximum skills voor alle voertuigen' cheat doelt. Je speelt blijkbaar op de PC, waarbij je zowel de toetsencombinaties 'NATURALTALENT' als 'VQIMAHA'

kunt gebruiken om je skills op te krikken. Hiermee verhoog je dus alle voertuig-skills, dus ook die van auto's en dergelijke. Je kunt deze cheats gewoon ingame intikken, en deze zijn ook niet hoofdlettergevoelig.

Veel succes! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor degene die niet zover zijn, je kan gewoon een (hoge) auto voor de deur zetten, daarop klimmen en dan over het hek klimmen, je moet dan alleen een stukje lopen naar het vliegtuig ^_^

oja helemaal vergete xD dat kan je ook doen en dan op t LS vliegveld kan je dan in de Shamal helemaal ten westen van t vliegveld

Link to comment
Delen op andere websites

Voor degene die niet zover zijn, je kan gewoon een (hoge) auto voor de deur zetten, daarop klimmen en dan over het hek klimmen, je moet dan alleen een stukje lopen naar het vliegtuig ^_^
Dat is omslachtig en als je met een NRG-500 over de landingsbanen wilt sjezen moet je ook nog op zoek gaan naar een ander voertuig. Nee, de makkelijkste manier is gewoon door op het huisje te klimmen. Neem wel eerst een (sprint-)aanloop zodat je hoger springt, CJ hangt dan met z'n handen aan de dakrand - even optrekken en aan de andere kant er weer vanaf. Van binnenuit gaat het hek voor je open. Voor Easter Bay Airport gaat het nóg makkelijker, zie de truc op WikiGTA: klik.
Link to comment
Delen op andere websites

Voor degene die niet zover zijn, je kan gewoon een (hoge) auto voor de deur zetten, daarop klimmen en dan over het hek klimmen, je moet dan alleen een stukje lopen naar het vliegtuig ^_^

Je kan ook gewoon als je over het hek bent voor de deur in het hek gaan staan en het hek gaat vanzelf open, je pakt je auto en rijd naar het vliegtuig ^_^

En nog ff quote: Thesoldier

Als je vaak genoeg goed vliegt met een vliegtuig en je hebt een kwart van je flying skill gehaalt gaan de hekken van het vliegveld al open ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je toch met een motor over de landingsbaan wilt rijden dan kan je ook gewoon je motor tegen het huisje aanzetten op je motor springen en op het huisje springen.

Alleen Op alle vliegvelden staan bijna alle vliegtuigen op slot voordat je de benodigte Flying skill hebt.

Die je ook kan krijgen doormiddel van Cheats

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij zijn de vliegtuigen in SF nog steeds allemaal op slot, ook nadat ik de cheat voor de maximale vehicle skills..
Hallo, Volgens mij kan je alleen in die vliegtuigen als je ook het eiland hebt vrijgespeeld. PatrickV
Link to comment
Delen op andere websites

dit lukt het meest nadat vliegschol af is
Hoeft Niet! Gisteren heb ik nog de Pilot license gehaald door met de hydra te vliegen (en Crazy Trainer Cheats, het vliegveld van LS binnengekomen), en ik ben nog bij de missies Home Invasion (de eerste van Ryder in ieder geval) en OG Loc! Gewoon ff vliegen levert wat op!
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij zijn de vliegtuigen in SF nog steeds allemaal op slot, ook nadat ik de cheat voor de maximale vehicle skills..
Dan moet je toch nog even doorspelen. En gezien dat je in SF bent hoef je niet meer zo ver te spelen totdat je de Flyingschool kan kopen. Daarna kan je zeker op ieder vliegveld ieder vliegtuigje pakken. Maar ik weet niet of je dit al wist, De maverick is nooit op slop op SF
Bij mij zijn de vliegtuigen in SF nog steeds allemaal op slot, ook nadat ik de cheat voor de maximale vehicle skills..
Hallo, Volgens mij kan je alleen in die vliegtuigen als je ook het eiland hebt vrijgespeeld. PatrickV
Dat is niet waar. Je kan er alleen in als je de Flyingschool hebt gedaan.
Link to comment
Delen op andere websites

dit lukt het meest nadat vliegschol af is
Niet waar! Gisteren heb ik nog de Pilot license gehaald door met de hydra te vliegen (en Crazy Trainer Cheats, het vliegveld van LS binnengekomen), en ik ben nog bij de missies Home Invasion (de eerste van Ryder in ieder geval) en OG Loc! Gewoon ff vliegen levert wat op!
Geen van de twee beweringen zijn fout. Met het voltooien van de Flight School krijgen je Flying Skills namelijk ook een enorme boost, wat vaak genoeg is voor het behalen van je 'Pilot Licence'. Ook door op eigen iniatief te gaan vliegen verdien je Flying Skills, alleen zal dit vermoedelijk wat meer tijd in beslag nemen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...