Kyl-El Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Hallo GF'ers Ik zit tegen een probleempje aan. Ik had eerst windows xp op mijn pc. Toen wou ik vista wel eens proberen en heb ik dat geïnstalleerd. Dan kon je dus kiezen als ik mijn pc opstartte uit: Earlier version of windows (windows xp) Windows Vista Nou, ik heb het even geprobeerd en vond het helemaal niks dus heb gelijk mijn harde schijf waar die opstond geformateerd. Maar nu als ik mijn pc opstart dan staat er nog steeds dat ik kan kiezen uit windows xp en vista. Hoe kan ik dit weghalen zodat mijn Windows xp gelijk opstart? Thnx Grtz Kyl-El Reageren
gta_rulez Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ga naar start > uitvoeren en typ dan msconfig. Daar ga je naar boot.ini en dan moet je de regel van vista verwijderen. Reageren
Kyl-El Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik snap niet helemaal wat voor regel je bedoelt, want er staat nergens vista ofzo. En ik kan daar niks weghalen. Hij staat nl. standaard geselecteerd op de onderste regel, en als ik een andere regel aanklik dan gaat hij automatisch weer naar de onderste. Thnx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.