Jump to content

Het San Andreas hintboek


Simsfan88

Heb jij het San Andreas hintboek al?  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Heb jij het San Andreas hintboek al?

    • Ja
      11
    • Nee, maar ik ga hem wel kopen
      8
    • Nee, ik hoef hem niet
      29


Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    6

  • The Godfather

    3

  • Simsfan88

    3

  • Joriz

    2

De beste walkthrough die ik ooit heb gezien van GTA San Andreas is onze eigen walkthrough die door vele mensen in elkaar is gezet. Hier staat dus zo'n beetje alles in en er komen ook de heletijd nieuwe dingen bij. Met een boek kan dat dus niet en bij onze walkthrough dus wel.

Mijn complimenten aan alle makers (mijn bijdrage is maar zeer klein. alleen de hosting en een paar screenshots)

Link to comment
Delen op andere websites

ff oftopic in de walktrough staat een foutje nl. dit:Je moet met een Monster door 35 corona's rijden binnen 6:30 minuut. Druk R3 voor 4 wiels sturing: R3 is dus geen handrem!

maar R3 is nooit een handrem geweest maar het is R1 is dus voor vierwielen aandrijving

Bewerkt: door Mr.Boss
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem niet maar als de pc versie ervan uitkomt dan koop ik het hintboek :lol:

hmm jammer dat je daarvoor niet naar GTAgames.nl gaat.

Zo'n hintboek bevat eigenlijk alleen maar van die officieel vrijgekouwde zooi van mensen die het geeneens zelf hebben gespeeld. Ik blijf erbij dat onze walkthrough de beste ter wereld is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm wel.. :wub:

Ooit iets opgezocht? Nope.. Als ik iets wil weten kijk ik wel op de Walktrough van GTAgames.nl!

Ik zag 'm in de winkel liggen en aangezien dat ik wel meer stuff van GTA spaar, wilde ik ook dit boek hebben. :)

Ik moet Joriz gelijk geven dat de Walktrough van GTAgames.nl 't beste is (een beetje slijmen kan nooit kwaad ;) ),

maar dan wel voor ons Nederlanders.. :wub:

Bewerkt: door Bobbiescie
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem niet maar als de pc versie ervan uitkomt dan koop ik het hintboek :lol:

hmm jammer dat je daarvoor niet naar GTAgames.nl gaat.

;) ik kom zeker naar gtagames.nl hoe denk je anders dat ik alle missies al uit heb ;)

maar met het hintboek heb je iets te lezen en moet je niet altijd achter je pc zitten

en het hintboek kan je meenemen en je pc niet ;) maar ik blijf toch nog steeds op de walktrough van gtagames zittten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...