Jump to content

[IV] Stemtopic GTA IV Photo Contest


Jay;

Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jay;

    5

  • -Matthijs-

    4

  • Visser23

    4

  • _KoE_Mzungu

    4

Allen bedankt voor jullie stemmen!

Maar ik heb even een stemtechnisch vraagje: ik zie dat Hanneswasco van de deelnemers aan de contest als enige heeft gestemd. Op zich natuurlijk niets mis mee, maar als niet alle actieve deelnemers dat ook doen, krijg je een beetje oneerlijke concurrentie als je begrijpt wat ik bedoel.

Hoe gaat de organisatie daar mee om? Tellen jullie die stem van Hanneswasco dan ook mee of niet? Lijkt me qua eerlijk verloop eigenlijk beter als de deelnemers zelf niet mogen stemmen, of er moet een soort van stemplicht voor de deelnemers gelden, zoals dat bijvoorbeeld in Belgie goed gebruik is. Graag een reactie!

Voor de nieuwe inzending ben ik echt zwaar aan het twijfelen tussen drie goede screens, wordt een moeilijke keuze!!

Link to comment
Delen op andere websites

De stemmen van de deelnemers tellen gewoon mee, net zoals bij alle andere foto contests. Iedereen mag gewoon stemmen, dus jij ook. Al is het natuurlijk slimmer dat je niet stemt, want dan stem je technisch gezien tegen jezelf omdat je zo een ander punten geeft. Op jezelf stemmen is natuurlijk niet toegestaan.

Btw, aan alle mensen: stemmen! Dat maakt het alleen maar leuker :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...