Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Heey, is het jullie wel eens opgevallen dat als je door de carwash heen gaat dat daarna je rechterdeur los staat?;p Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 wat bedoel je met los staat? Reageren
Sentasi Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ja klopt, is mij ook al opgevallen. Steeds als je door de carwash gaat, staat na afloop je rechter portier open Reageren
Gta Bram Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Ja klopt, maar daar heb ik ook al een topic over gemaakt. Bij jou is het misschien alleen de rechterdeur, maar bij mij alle deuren. Gewoon een kleine bug. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Carjackers? Maar mij is het nog nooit opgevallen. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Carjackers? Maar mij is het nog nooit opgevallen. tijdens het wassen openen ze effe je auto en stelen daaruit de 5$ Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Ik zie hier niet het probleem van in behalve dan dat je deur open staat. Met welk voertuig reedt je dan? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Carjackers? Maar mij is het nog nooit opgevallen. tijdens het wassen openen ze effe je auto en stelen daaruit de 5$ Was wel te verwachten. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Carjackers? Maar mij is het nog nooit opgevallen. tijdens het wassen openen ze effe je auto en stelen daaruit de 5$ Was wel te verwachten. Waarom? In het begin als je goed oplet. Stopt Nico zelf geld in de Machine waardoor de hefboom open gaat. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Ik zie hier niet het probleem van in behalve dan dat je deur open staat.Met welk voertuig reedt je dan? ik ben met een heleboel voertuigen door de carwash heen gegaan en steeds gaan mn deur(en) open als ik ga rijden Reageren
Wienish Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Ik zie hier niet het probleem van in behalve dan dat je deur open staat.Met welk voertuig reedt je dan? Dat gebeurt in elk voertuig. Dit is btw al lang bekend (heb hier al meerdere topics over gezien). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.