peter-de-gekste Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Hallo mensen, Ik wou vandaag een filmpje converten voor mijn telefoon, Alleen kreeg ik steeds dezelfde foutmelding.. Ik zal hieronder een screenshot posten. Ik heb alles al geprobeerd: Het filmpje op mijn harde schijf zetten (Heb het namelijk op mijn externe schijf gezet, moet niet uitmaken volgens mij) En hem dan laten converten naar een map op mijn externe schijf, of op mijn interne schijf, het maakte niet uit, ik bleef die foutmelding hebben.. Ook heb ik de allerlaatste versie.. Dit is trouwens de foutcode: 100326 Error Text: Could not open Ik hoop dat jullie me kunnen helpen Screen: MvG Peter Bewerkt: 2 februari 2009 door peter-de-gekste Reageren
gta_rulez Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Misschien is de video file corrupt. Probeer het programma ook eens te draaien met administrator rechten. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Hij doet het weer, toch bedankt voor het reageren. Heb nieuwe versie gedownload, en computer even opnieuw opgestart. Maar toen bleek dat hij die bestandjes die eruit kwamen helemaal niet kon afspelen op mijn telefoon. Ookal was het .mp4. Ik heb nog meer converters geprobeerd zoals AVS Video Converter en Any Video Converter, maar die gaven filmpjes van redelijk slechte kwaliteit. Heeft er iemand een andere goede converter? Ik heb trouwens een Sony Ericsson C905. Alvast bedankt!! Peter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.