PrI3sT Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Ik heb vragen in verband met de zogenaamde mystery gift in de pokemon games. 1) wat is dit precies? Als je dit hebt kun je dan iets speciaals of zo? 2) ik mocht een pokemon leaf green spel lenen van een vriend en hij heeft een mistery gift hoe kan hij dat doorsturen naar mij? Reageren
Nissan Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 De Mystery Gift is in het psel geprogrameerd als programma waarmee je extra's kan downloaden op Nintendo Bijeenkomsten. Dit is pas een keer gebeurd in Nederland ivm de Pokemonfilm Dialga vs Palkia vs Darkrai. Je kan daarmee daar dan een Darkrai downloaden in het spel. Dan in de stad waar de Gymleader Byron zit, op het rechtse stukje stad bovenin, zit een Motel dat normaal gesloten is. Het is dan open. Kijk maar eens op Youtube. Je kan ook dmv een CheatDevice dit soort dingen unlocken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.