GTA_123 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Hallo mensen, ik heb problemen met het modden met GGMM. Ik heb ontdekt waar de probleem aan ligt. Het alleen lezen moet ik weghalen. Dus ik ga naar eigenschappen van data en haalt alleen-lezen weg, maar steeds blijft het staan Wat moet ik doen?? MVG GTA_123 Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Daar hoef je je geen zorgen over te maken, dat vinkje komt altijd terug. Reageren
GTA_123 Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Daar hoef je je geen zorgen over te maken, dat vinkje komt altijd terug. Weet ik, maar ik wil die vinkje juist weghebben, zodat ik gebruik kan maken van GGMM Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Je moet het programma uitvoeren als administrator (rechtermuisklik>uitvoeren als administrator. Dit geldt voor Vista). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.