Jump to content

Out of commision BUG?


Roedi

Recommended Posts

Hoi, ik geraak maar niet voobij de laatste missie out of commision, op een gegeven moment moet je met een dirtbike Pegerinno achtervolgen via de kustlijn.

Pegerinno probeert te ontkomen met een boot, tot hier toe gaat alles goed.

Dan moet je op een gegeven moment met de dirtbike over een schans springen om zo in een heli te kruipen om de achtervolging voort te zetten...

Niko houd zich vast aan de helikopter waar je door middel van spatiebalk te tappen erin moet kruipen,

dat lukt dus niet, ondertussen heb ik die missie al tegen de 30 keer gedaan maar niko wil om de een of andere reden niet in de heli kruipen!

Het maakt niet uit hoe snel of langzaam ik op spatie tap het lukt niet :N

Op de ps3 lukte het me van de eerste keer maar nu met de pc wil het echt niet lukken!

Hellup :D

Bewerkt: door Roedi
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Roedi

    10

  • NickOwnage

    9

  • GTAVG

    3

  • Thesoldier

    2

Het is gewoon zo dat je sneller op een X of A knopje kan drukken dan

een spatiebalk. Probeer de setting eens te veranderen naar bijvoorbeeld

de R. Hier kan je veel sneller op drukken omdat die knop veel kleiner is.

Voor de rest, succes met de missie Out of Commision :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Tnx, ik heb de rechtermuisknop zelfs ingesteld gehad maar zelfs dan lukte het niet :N voor de rest al alle mogelijke knoppen geprobeert, zelfs 2x keyboard aangesloten en 2 x spatie geramd maar niks :N Nog meer suggesties zijn welkom :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als het daaraan ligt zoals Thesoldier zei, dan kun je beter de spatie toets niet gebruiken en daarvoor een andere nemen. Dus bijvoorbeeld een kleinere toets dan is de druk van je vinger op de toets groter en heeft het meer effect op het erin klimmen van de heli. Dus kun je de missie dan wel halen. Vergeet dan niet dat je na in de heli stappen nog een paar dingen moet gaan doen op Happinness Island.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt niet aan de spatie ofzo ,bij mij ligt het echt aan de game, op een gegeven moment als niko erin wil kruipen krijg je een ander camera stand punt, op dat punt begint de camera te flippen tussen verschillende standen, hoe sneller ik tap hoe sneller de standen veranderen.

Bewerkt: door Roedi
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...