Think Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Het ligt niet aan de spatie ofzo ,bij mij ligt het echt aan de game, op een gegeven moment als niko erin wil kruipen krijg je een ander camera stand punt, op dat punt begint de camera te flippen tussen verschillende standen, hoe sneller ik tap hoe sneller de standen veranderen. Misschien is je spatie knop wel ingesteld om de camera te veranderen. Net zoals dat bij de XBox de Back-knop is en select bij ps Reageren
Roedi Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Om camera standen te veranderen staat V ingesteld. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Als je gewoon blijft Tappen ben je er vanzelf in en dan word de Camera weer normaal. Reageren
Thesoldier Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) i k hoop echt voor je dat het lukt anders is het gewoon echt bale probeer gewoon alle tips uit hea . Het is gewoon heel moeilijk maar als het zo is moet je denk ik de storyline overnieuw spelen . veel suc6 !! Bewerkt: 8 februari 2009 door Thesoldier Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) i k hoop echt voor je dat het lukt anders is het gewoon echt bale probeer gewoon alle tips uit hea .Het is gewoon heel moeilijk maar als het zo is moet je denk ik de storyline overnieuw spelen . veel suc6 !! Ja, dan moet dat wel.. Als het niet goed is dan moet het overnieuw. @ Maar het is toch de laatste missie. Voor de 100% zou ik verder gaan met deze, maar voor de Storyline zou ik opnieuw beginnen. Bewerkt: 8 februari 2009 door NickOwnage Reageren
Sentasi Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 i k hoop echt voor je dat het lukt anders is het gewoon echt bale probeer gewoon alle tips uit hea .Het is gewoon heel moeilijk maar als het zo is moet je denk ik de storyline overnieuw spelen . veel suc6 !! Ja, dan moet dat wel.. Als het niet goed is dan moet het overnieuw. @ Maar het is toch de laatste missie. Voor de 100% zou ik verder gaan met deze, maar voor de Storyline zou ik opnieuw beginnen. Voor de 100% moet je ook de storyline uitspelen, dus wat jij zegt klopt niet helemaal of ik begrijp je niet. Met deze huidige save game kan hij de 100% niet halen, omdat hij hier dus vast zit. Wil je op deze save game de 100% halen, zul je dus verder moeten met de storyline. Overnieuw beginnen kan dus wel, maar maar dan moet je daar zowel de storyline overnieuw doen als de 100% halen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ja, je begreep me goed. Alleen ik zei het verkeerd. Ik bedoel bijna de 100% maar dan zonder De laatste missie "Out of Commision." Reageren
sancar Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Het ligt niet aan de spatie ofzo ,bij mij ligt het echt aan de game, op een gegeven moment als niko erin wil kruipen krijg je een ander camera stand punt, op dat punt begint de camera te flippen tussen verschillende standen, hoe sneller ik tap hoe sneller de standen veranderen. Ikzelf probeer ook altijd ergens in/op te klimmen maar bij mij wil NB ook nooit omhoog,Ik hoop ook dat hier een patch voor komt,ondertussen wens ik jou nog veel suc6! Reageren
Roedi Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Tnx, ik hoop ook op een patch, ondertussen ben ik aan de saint's row 2 gegaan Reageren
soulbody Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Tnx, ik heb de rechtermuisknop zelfs ingesteld gehad maar zelfs dan lukte het niet voor de rest al alle mogelijke knoppen geprobeert, zelfs 2x keyboard aangesloten en 2 x spatie geramd maar niks Nog meer suggesties zijn welkom je moet gewoon heel lang en heel snel achtermekaar er op blijven drukken, dan lukt het vanzelf wel een keer Reageren
Hannes82 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Misschien de tekenherhaling aanpassen. START -> CONFIGURATIESCHERM -> TOETSENBORD Reageren
Roedi Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ben één keertje in de heli geraakt toen liep het spel vast op de aftiteling, dus geen autosave Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Het is niet het laatste filmpje, je moet ook nog naar Happinness Island, daar moet je ook nog wat doen. Reageren
GTAVG Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Hey, Iemand al een oplossing?? Ik kom de heli maar niet in Alvast bedankt, VG Reageren
Gta Bram Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Hey,Iemand al een oplossing?? Ik kom de heli maar niet in Alvast bedankt, VG Misschien moet je gewoon je controls terug veranderen naar zoals ze normaal waren. Als je ze niet hebt verandert kan dit natuurlijk niet, maar het valt te proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.