Jump to content

Out of commision BUG?


Roedi

Recommended Posts

Het ligt niet aan de spatie ofzo ,bij mij ligt het echt aan de game, op een gegeven moment als niko erin wil kruipen krijg je een ander camera stand punt, op dat punt begint de camera te flippen tussen verschillende standen, hoe sneller ik tap hoe sneller de standen veranderen.

Misschien is je spatie knop wel ingesteld om de camera te veranderen. Net zoals dat bij de XBox de Back-knop is en select bij ps

:?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Roedi

    10

  • NickOwnage

    9

  • GTAVG

    3

  • Thesoldier

    2

i k hoop echt voor je dat het lukt anders is het gewoon echt bale probeer gewoon alle tips uit hea .

Het is gewoon heel moeilijk maar als het zo is moet je denk ik de storyline overnieuw spelen .

veel suc6 !! :tu:

Bewerkt: door Thesoldier
Link to comment
Delen op andere websites

i k hoop echt voor je dat het lukt anders is het gewoon echt bale probeer gewoon alle tips uit hea .

Het is gewoon heel moeilijk maar als het zo is moet je denk ik de storyline overnieuw spelen .

veel suc6 !! :tu:

Ja, dan moet dat wel.. Als het niet goed is dan moet het overnieuw.

@ Maar het is toch de laatste missie. Voor de 100% zou ik verder gaan met deze, maar voor de Storyline zou ik opnieuw beginnen.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

i k hoop echt voor je dat het lukt anders is het gewoon echt bale probeer gewoon alle tips uit hea .

Het is gewoon heel moeilijk maar als het zo is moet je denk ik de storyline overnieuw spelen .

veel suc6 !! :tu:

Ja, dan moet dat wel.. Als het niet goed is dan moet het overnieuw.

@ Maar het is toch de laatste missie. Voor de 100% zou ik verder gaan met deze, maar voor de Storyline zou ik opnieuw beginnen.

Voor de 100% moet je ook de storyline uitspelen, dus wat jij zegt klopt niet helemaal of ik begrijp je niet.

Met deze huidige save game kan hij de 100% niet halen, omdat hij hier dus vast zit.

Wil je op deze save game de 100% halen, zul je dus verder moeten met de storyline.

Overnieuw beginnen kan dus wel, maar maar dan moet je daar zowel de storyline overnieuw doen als de 100% halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt niet aan de spatie ofzo ,bij mij ligt het echt aan de game, op een gegeven moment als niko erin wil kruipen krijg je een ander camera stand punt, op dat punt begint de camera te flippen tussen verschillende standen, hoe sneller ik tap hoe sneller de standen veranderen.

Ikzelf probeer ook altijd ergens in/op te klimmen maar bij mij wil NB ook nooit omhoog,Ik hoop ook dat hier een patch voor komt,ondertussen wens ik jou nog veel suc6!

Link to comment
Delen op andere websites

Tnx, ik heb de rechtermuisknop zelfs ingesteld gehad maar zelfs dan lukte het niet :N voor de rest al alle mogelijke knoppen geprobeert, zelfs 2x keyboard aangesloten en 2 x spatie geramd maar niks :N Nog meer suggesties zijn welkom :7

je moet gewoon heel lang en heel snel achtermekaar er op blijven drukken, dan lukt het vanzelf wel een keer

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Iemand al een oplossing??

Ik kom de heli maar niet in :N

Alvast bedankt,

VG

Misschien moet je gewoon je controls terug veranderen naar zoals ze normaal waren. Als je ze niet hebt verandert kan dit natuurlijk niet, maar het valt te proberen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...