*M*slipknot2 Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 hoi, ik ben al heel lang op zoek naar romeros horse de begravenis ondernemer weet iemand waar die is liefst info en een kaartje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Hij staat pal naast de zoekfunctie. Je bent niet de eerste. Overigens is het Romero's Hearse (Lijkwagen) En niet Romero's Horse (paard). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Anyway, je komt hem alleen tegen tijdens de missie Two Bit Hit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 en anders kun je hem ook spawnen met een code.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 en anders kun je hem ook spawnen met een code.. anders weten we het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 @ Jack: Als je niets te melden hebt, post dan ook niet. Je kan eventueel ook nog de DATAbestanden aanpassen, zodat de wagen gewoon rondrijdt. Zie ook hier voor meer info de zoekfunctie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 @ Jack: Als je niets te melden hebt, post dan ook niet.Je kan eventueel ook nog de DATAbestanden aanpassen, zodat de wagen gewoon rondrijdt. Zie ook hier voor meer info de zoekfunctie. LET OP! Ik zou eerst een back-up maken dat ten eerste. Ten tweede als je er geen ervaringen mee heb zou ik eerst uitgebreide info vragen, want er zijn gevallen bekend die heel Vice City hebben gemold... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Ik ga er misschien te snel van uit dat men backups maakt zodra ze beginnen te rommelen met de bestanden. Overigens zal je het spel niet snel slopen wanneer je hier iets aanpast, maar je hebt inderdaad wel kans op een crash als er ergens een letter verkeerd staat. Op deze pagina heb ik ergens uitgelegd hoe het precies moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Ren Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Als het goed is krijg je bij de legale versie een plattegrond en nog een boekje met een paar mafia bazen en bedrijven, ook die begrafenis ondernemer staat er ook bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.