NickOwnage Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Mooi, de Pokémon is goed te zien op de voorgrond en die daarachter in het wazige iets minder goed, dat is wel jammer. Maar dat zal wel de bedoeling zijn. 8.9/10 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Verder nog iemand, Jay; misschien? Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Erg moi, De pokemon komt inderdaad erg goed naar voren en de achtergrond val een beetje in het niets... de kleuren van de tekst passen er ook erg goed bij 7/10 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Ik vind dat je mooie techtnieken gebruikt en ik zal toch een willlenn weten hoe je dit doet . Helaas vind ik de render en de tekst een beetje te licht voor de achtergrond. Misscihen eens een Brightness/Contrast Layer over het geheel zetten en spelen met het contrast? Je weet maar nooit. Verder op dat ene puntje van te licht na is het een mooie signature 7/10 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Ik gebruik vooral texture's, En zet die dan meestal op Color Dodge/Liniair Dodge. Ik heb deze techniek geleerd op Soccergraphics. Een aanrader. Reageren
Jay; Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Verder nog iemand, Jay; misschien? Zo, ik word hoogstpersoonlijk geroepen zelfs. Wat een eer. ^^ Persoonlijk vind ik het een erg mooie signature. Met name de textures komen goed tot hun recht. Persoonlijk had ik het iets minder breed aangepakt aangezien het steeds minder een geheel wordt als de elementen wat verder van elkaar af staan. Misschien voor de volgende keer wel handig om daar even rekening mee te houden. De textures zijn zoals ik al zei erg mooi, aleen zie ik soms wel teveel van dezelfde streepjes. Erg leuk maar het is niet de bedoeling dat je daar gelijk de hele signature mee moet vullen. Ik ben niet weg van de render omdat de soort signature daar niet echt goed bij past, maar het gaat er vooral om dat je een stijl aanleert en dat is in principe wel geslaagd. Voor de rest ben ik niet weg van de tekst, maar dat is altijd erg moeilijk. Iedereen zal daar mee te maken krijgen, je bent dus zeker niet de enigste. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.