Fiegel5 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Beste mensen, Ik zit op een zolderkamer, en daar staat ook mijn DJ gear. Nou heb ik door mijn gehele kamer licht effecten hangen. Ik wil eigenlijk in iets nieuws inversteren. En dat is dit. De vraag is dan: Kan mijn zolderkamertje dit aan + de overige DJ gear? Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 kijk dat legt aan de stroomverbruik van je overige licht effecten en hoe veel groepen in je zolderkamer zijn ik denk dat het er maar 1 is maar dat legt echt geheel aan de omstandig heden Reageren
Jowx Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Verzin volgende keer zelf een betere topictitel aub.. Titel veranderd. Reageren
HA5H Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Dat ligt aan de hoeveelheid stroom die je kamer aankan? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik heb 1 stop op zolder. Meer weet ik niet, ik weet ook niet waar ik dat zoeken zou moeten. En euh.. Sorry Jowx . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.