-Niels- Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 (bewerkt) Naar een lange en zware sig-contest, is hij helaas al weer ten einde. Met vele spannenden momenten, wie zal er winnen, wie zal afvallen. Uit eindelijk kan er maar 1 de beste zijn!! En er is ook er ook één gekomen, en dat iS: HAYATE_X TerugBlik- Deze mensen gingen door naar ronde II : IronFist Robienske Eclipse Denizzz Deadth333 Hayate Lennert Vinewood Deze mensen gingen door naar ronde III : Door te druk te zijn viel Eclipse dus af, zonde. Denizzz Vinewood Eclipse Hayate Deze mensen gingen door naar de FINALE : VineWood Hayate Ik wil de Crew, en de deelnemers allemaal hartstikke bedanken, voor hun medewerking. Ik wil gtagames bedanken, dat alles door mocht gaan. Het was een eer om het te mogen organiseren, en laat er gauw nog ééntje komen!! De crew bestond uit: Hayate_x Badman Romero GTAspeler Timos De deelnemers waren: VineWood Death333 Timos IronFist99 Denizzz Aloys Juul Hey Dude Lennert Hayate Tim14 Timovich Bjorn12 Eclipse RWQ Robienske De uiteindelijke Top 3 is geworden! Top 3 1. Hayate http://img167.echo.cx/img167/5693/finalcon...ntestsig7rk.gif 2. Vinewood http://img13.echo.cx/img13/1007/finalconte...vinewood4od.jpg 3. Denizzz http://img149.echo.cx/img149/3231/denizzz5eg3nt.jpg (klik op de link, voor de sig) Na een flinke discussie, is de contest, toch nog leuk afgelopen! Plaats hier leuke reacties, wat je er van vond, of felicitaties voor de winnaar. Dank voor alles, en tot de volgende contest. Bewerkt: 30 april 2005 door Badman
Silverwing Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Ik hoop dat er snel nog een Graphics Contest komt,dan doe ik mee. Ik vond het heel leuk en aangenaam met al die mensen en sigs. Het was een zware strijd maar uiteindelijk is: Hayate X gewonnen! Gefeliciteerd!
The Outlaw Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Ik hoop dat er snel nog een Graphics Contest We gaan binnekort in overleg met de leden die nog wel medoen ik de organisatien aangezien Badman heeft aangegeven zelf te willen meedoen aan de volgende actie. Heel snel zullen jullie het denk ik niet verwachten aangezien het dan een rommeltje word. maar jullie horen het snel van Hayate of mij wat de volgende acties worden.
BeatboxGamer Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Gefeliciteerd Hayate X. Hij zag er ook wel erg mooi uit!
Dennizzzz Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Hayate X, Gefeliciteerd... ik vond het leuk om mee te doen en (vind ik zelf) een best goeie prestatie neergezet als 3e... Ik ga daarom ook weer meedoen aan de volgende contest
Sasuke Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 (bewerkt) Dank, Ik zat te denken om de volgende Graphics Contest een Wallpaper - of Avater contest te maken. Maar zo snel gebeurd dat natuurlijk niet nee. Natuurlijk pakken we dat weer anders aan dan deze Contest.. Bewerkt: 30 april 2005 door Hayate X
Timovich Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Gefeliciteerd Ik vond het ook leuk om mee te doen (ook al was ik laatste ofzo) Maarja jullie waren zo aardig om mij bij Hayate in de groep te zetten :lol:
Vinewood Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 gefeliciteerd hayate ik had het niet kunnen winnen van jouw
dudedude Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Ik hoop dat er snel nog een Graphics Contest We gaan binnekort in overleg met de leden die nog wel medoen ik de organisatien aangezien Badman heeft aangegeven zelf te willen meedoen aan de volgende actie. Heel snel zullen jullie het denk ik niet verwachten aangezien het dan een rommeltje word. maar jullie horen het snel van Hayate of mij wat de volgende acties worden. dan ga iik zeker meedoen BTW gefeliciteerd hayate
.Levi. Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Iedereen heel goed gedaan mijn complimenten, maar er kan maar 1 iemand winnen en dat is de jongen uit Alkmaar! Hayate X Gefeliciteerd! Alkmaar Rulez.
Timos Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Ook al ging het op het laastste niet helemaal eerlijk, daar gaan we het niet over hebben. @ Vinewood je had het ook al bijna gewonnen hoor @ Hayate X CONgrAtZ!!
Renne Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Hayate proficiat me je (momenteel) eerste overwinning. Ook was ik nog favoriet van Lennert.Die ook mooi sign's maakte
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) ik vond die van dennizzz het mooiste van de hele contest :lol: of die van vinewood deze van dennizzz deze van vinewood Bewerkt: 1 mei 2005 door Biohazard1990yakuza
Stino Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Gefeliciteerd Sasuke (hayate) Al de Signatures waren mooi toch, tja er kan er maar 1 winnen Aan alle deelnemers: Mijn Complimenten
.Maze. Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Hierbij wil ik mijn complimenten geven aan Hayate X ( Sasuke ) ook de rest iedereen heeft zijn best gedaan
Recommended Posts