Wickedmen Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) hallo mede gtaforummers ik wil windows 7 installeren maar ik had een vraagje 1:hoe moet ik het installeren ik weet dat je het moet branden op een cd (maar dat doe ik lekker niet gewoon alchol 120% gebruiken)ik heb windows vista en ik weet niet hoe je een harde schijf moet splitsen of als ik het instaleer gaat dat gewoon vanzelf Bewerkt: 2 februari 2009 door adilovn Reageren
Jarno91 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 hallo mede gtaforummers ik wil windows 7 installeren maar ik had een vraagje1:hoe moet ik het installeren ik weet dat je het moet branden op een cd (maar dat doe ik lekker niet gewoon alchol 120% gebruiken)ik heb windows vista en ik weet niet hoe je een harde schijf moet splitsen of als ik het instaleer gaat dat gewoon vanzelf Bij de installatie kun je kiezen op welke partitie je Windows kunt installeren, als je dus geen partities meer vrij hebt kun je het niet op dezelfde harde schijf installeren of je moet 1 partitie opnieuw formatteren Reageren
Wickedmen Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 oke maar hoe moet ik dan parties maken want dat heb ik niet ik heb gewoon een hele hdd harde schijf Reageren
rakker126 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Je moet hem wel illegaal hebben, hij is nog niet eens te koop Reageren
Crypteq Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Je moet hem wel illegaal hebben, hij is nog niet eens te koop Het is een beta .Die is voor iedereen gratis te downloaden van de Microsoft site... @adilovn Kijk hier eens: Link Dat is een review van Windows 7 door mij. daar staat wat informatie in. Ook het installeren... Als je windows xp/vista hebt en je installeert Windows 7 erover heen dan wordt je HD niet geformatteerd zoals Jarno91 zei, Als je Windows 7 over XP/Vista heen installeerd dan word je Windows XP/Vista in een mapje gezet die de naam Windows.old krijgt. Als je je pc opstart dan kan je kiezen uit Windows 7 en uit een vorrige versie, in dit geval Windows Vista, die dan uit het mapje Windows.old word geladen. Let op! is op eigen risico! hoop dat dit genoeg informatie is... BC7 Bewerkt: 2 februari 2009 door BC7 Reageren
HA5H Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Je moet hem wel illegaal hebben, hij is nog niet eens te koop Het is een beta .Die is voor iedereen gratis te downloaden van de Microsoft site... @adilovn Kijk hier eens: Link Dat is een review van Windows 7 door mij. daar staat wat informatie in. Ook het installeren... Als je windows xp/vista hebt en je installeert Windows 7 erover heen dan wordt je HD niet geformatteerd zoals Jarno91 zei, Als je Windows 7 over XP/Vista heen installeerd dan word je Windows XP/Vista in een mapje gezet die de naam Windows.old krijgt. Als je je pc opstart dan kan je kiezen uit Windows 7 en uit een vorrige versie, in dit geval Windows Vista, die dan uit het mapje Windows.old word geladen. Let op! is op eigen risico! hoop dat dit genoeg informatie is... BC7 Wat ik bij het installeren trouwens ook tegenkwam is dat je gewoon al je bestanden kunt houden enz, alleen verandert het besturingssysteem Reageren
Crypteq Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Wat ik bij het installeren trouwens ook tegenkwam is dat je gewoon al je bestanden kunt houden enz, alleen verandert het besturingssysteem Klopt, eigenlijk alles wat je op je HD hebt staan(waar je 7 ook op installeert) word dan in de map Windows.old gezet. zodat je die vanuit Windows 7 ook kan openen BC7 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Maar wat nou als je bijvoorbeeld geïnstalleerde dingen hebt? Die werken dan toch niet meer? Of wel? Reageren
DJRobin Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Veel programma's blijven gewoon werken, anders zou je nog de compatibiliteitsmodus kunnen gebruiken. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 een probleem:ik heb service pack 1 niet Reageren
DJRobin Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Dan moet je die met Windows Update installeren. Reageren
Hayte Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Als er een pop-up komt met U heeft een paar belangerijke Updates nog niet geinstalleerd! moet je erop klikken, dan krijg je Service Pack 1 Reageren
Wickedmen Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 ik zal vandaag sp1 proberen te installeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.