Jump to content

the lost and damned


supergoenie1313

Recommended Posts

ja dat had ik al gelezen maar mijn vraag is : kun je dan ook kiezen met wie je wilt spelen? of is het zo dat als je die uitbreiding koopt dat je alleen nog maar met johnny kan spelen?

Dat is nog niet bekend, maar waarschijnlijk kun je kiezen of je het gewone spel (ik denk gewoon via My Games) of The Lost And The Damned wilt spelen via Xbox Live.

Waarschijnlijk zul je wel de CD van GTA IV in je Xbox moeten stoppen, maar dat weet ik niet zeker ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult Niko als het goed is wel aantreffen in enkele missies. Of hij ook daadwerkelijk een grote rol speelt, is nog maar de vraag. Waarschijnlijk niet. Ik denk eerder dat je Niko wel terugziet in enkele cutscenes, maar dat hij een groot rol speelt in het verhaal? Nee, reken daar maar niet op. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat had ik al gelezen maar mijn vraag is : kun je dan ook kiezen met wie je wilt spelen? of is het zo dat als je die uitbreiding koopt dat je alleen nog maar met johnny kan spelen?

Nee dit kan niet. Je kunt niet met Niko spelen in de verhaallijn van The Lost and Damned (Johnny).

Je kunt wel gewoon met Niko in met het oude verhaal in GTA IV rondlopen (dus zonder DLC).

Het is nog onbekend hoe ze dat verwisselen van verhaallijn en personage gaan doen... ;)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vraag is komt ie ook op PC uit ? ":<

Rockstar heeft daar nog niets over gezegd. Er is alleen bekend dat deze content voor de Xbox 360 komt. Er is een mogelijkheid dat deze ook naar de PC komt, omdat Games for Windows ook van Microsoft is, net zoals de Xbox. Sommigen zeggen zelfs dat de content later zal uitkomen op de PS3, maar dat geloof ik persoonlijk toch niet.

Of deze extra content dus ook naar de PC komt is dus niet bekend, je zal het vanzelf wel horen als Rockstar Games het eventueel bekend maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...