Sjorszzz Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Hallo, Weet iemand waardoor het kan komen dat Internet Explorer echt ongelofelijk traag is bij mij? Het duurt soms wel 5 minuten voor een site geopend is. Het moet wel aan mijn computer/labtop liggen. Want dit probleem heb ik ook als ik op school zit te internetten met de zelfde labtop en ook is het zo als ik thuis ben. Als ik op school zit hebben klasgenoten hier helemaal geen last van. Ik heb al geprobeerd heel Internet Explorer opnieuw te installeren. Maar ook dit heeft niet geholpen. Ook heb ik al heel windows Xp en Vista er opnieuw moeten opzetten. Dit moest toch nog gebeuren. (niet om dit probleem hoor) Maar zelfs dat heeft niet geholpen. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen, en wat ik er aan kan doen? Want dit wordt nu echt gewoon heel irritand. Bewerkt: 2 februari 2009 door Sjorszzz Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Firefox Nee het moet ook gewoon op te lossen zijn Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Misschien dat je harde schijf tot op de rand vol is, dat geeft ook wel vaak trage prestaties - waaronder IE. En voorheen was het wel snel? Of was het altijd al niet snel en is het nu nog langzamer? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Probeer eens je Netwerkkaart driver opnieuw te installeren En als je draadloos gebruikt probeer dan eens per kabel te doen Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 dan gaan we toch even een ccleaner er door heen rammen?? dit is de link veel plezier hoopelijk werkt het de ccleaner dit programma leegt ff alle je cookies geschiedenis en nog meer van die troep bij mij werkt het veel plezier! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Probeer eens je Netwerkkaart driver opnieuw te installeren En als je draadloos gebruikt probeer dan eens per kabel te doen Dat heb ik net nog gedaan omdat ik heel windows er opnieuw op heb moeten zetten. Misschien dat je harde schijf tot op de rand vol is, dat geeft ook wel vaak trage prestaties - waaronder IE.En voorheen was het wel snel? Of was het altijd al niet snel en is het nu nog langzamer? De harde schijf is zeker niet te vol. Ook omdat alleen windows er nog maar opstaat en verder niks. Want deze is er net pas weer opnieuw opgezet. Bewerkt: 2 februari 2009 door Sjorszzz Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Defragmenteer eens je harde schijf. Voor XP : Alle Programma's -> Bureau-accessoires -> Systeemwerkset -> Schijfdefragmentatie Defragmenteren is eigenlijk gewoon bestanden dichter op elkaar zetten op de schijf, waardoor hij op een of andere manier dingen sneller kan laden. Probeer ook een schijfopruiming: Voor XP : Alle Programma's -> Bureau-accessoires -> Systeemwerkset -> Schijfopruiming Maar ik denk niet dat dat helpt, omdat je al had gezegt dat de schijf niet vol was. Ten slotte: Draai eens een goeie virus scan. Denk er om dat je altijd voor het scannen voor updates moet zoeken, zodat hij eventueel nieuwe virussen herkend. Als dat allemaal niet helpt zou ik als ik jou was toch maar een firefox proberen. In het beging moest ik ook wennen aan FF, maar nu kan ik niet meer zonder: Hij is veel sneller dan IE (ik dacht 9x , maar dat weet ik niet zeker), verbruikt minder geheugen, en je kan allemaal handige/mooie ''add-ons''/skins toevoegen. Veel succes, Groetjes GTA Master 1, Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Firefox Perfecte reactie , IE is gewoon traag, accept it or not. Reageren
ikt Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Firefox Perfecte reactie , IE is gewoon traag, accept it or not. +1 Probeer gewoon FireFox te installeren. Als die ook niet lekker loopt is er iets mis in Windows zelf of in je laptop zelf. (Zoals een kapotte receiver). Ligt het wel een IE, dan kun je IE proberen te legen van alle troep. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Haal alle toolbars en die sh*t die op IE zit eraf, dan zal ie het weer sneller doen. Was bij mij ook zó. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Haal alle toolbars en die sh*t die op IE zit eraf, dan zal ie het weer sneller doen. Was bij mij ook zó. Hoe moet dat dan? Reageren
The Wizard Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) Veel van die toolbars staan bij software in het configuratiescherm. Bewerkt: 3 februari 2009 door The Wizard Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Heb je al wel geüpdatet naar Internet Explorer 7 of surf je nog steeds met 6 over het net? Reageren
rakker126 Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 google chrome >>> Door Thundercover: Het noemen van een andere browser heeft geen nut als de topic starter gewoon Internet Explorer wil blijven gebruiken. Mocht hij onverhoopt alsnog van gedachte veranderen, dan weet hij heus wel een antwoord daarop te vinden. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.