Jump to content

videokaart

Recommended Posts

Geplaatst:
Voor niet te veel geld kan je toch best een aardige PCI-X videokaart kopen. Daar gaat zijn performance zeker mee omhoog want die Intel on-board stelt niet veel voor vermoed ik.

Dan kan hij in ieder geval soepel GTA-3, VC en SA spelen.

Desnoods een nette Zalman voeding erbij doen.

Als Donald Duck meer wil kan hij beter gaan sparen en te zijner tijd zijn hele systeem upgraden.

Gezien de leeftijd van bijvoorbeeld het moederbord, de processor enzovoort, lijkt het mij slimmer om gewoon een goede upgrade te doen, in plaats van door blijven werken met deze oude onderdelen. Als je nu wat meer geld erin investeert, heb je daar veel langer plezier van.

Geplaatst:

ja ik denk ook dat ik dat ga doen, maar dan moet ik nog even doorsparen tot de zomervakantie als het zo´n €300 gaat kosten. Want ik heb niet heel veel geld op het moment :7. Maar is het dan aan te raden om tegen die tijd weer even een nieuw topic aan te maken of hier verder te posten. Want er verandert natuurlijk weer vanalles.

Geplaatst:

Het is dan misschien inderdaad handig om een nieuw topic aan te maken, om onoverzichtelijkheid te voorkomen in een lang dood topic, en in de tussentijd zal er veel verranderen qua hardware ;)

>>> Door Thundercover: Dit soort dingen liever aan de crew over te laten als het eenmaal zover is. ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...