Jump to content

Ik kan SP3 niet downloaden

Tirz

Recommended Posts

Hi,

ik heb net GTA IV gekregen, maar ik heb het nog niet kunnen spelen, omdat de Fatal Error: RMN40 wordt weergegeven. Nu weet ik dat dit ligt aan het feit dat ik Service Pack 3 niet heb geïnstalleerd, maar ik kan SP3 ook helemaal niet installeren! :N Mijn automatische updates staan aan, ik heb de aanwijzingen van Microsoft gevolgd door alle programma's af te sluiten en m'n firewall- en anti-spyware-instellingen uit te zetten, maar het lukt nog steeds niet! En ik ben nu al een aantal dagen bezig en het lukt dus niet.

Kan iemand me helpen of nog een optie geven om SP3 te kunnen installeren? (Want ik heb 'm dus wel al gedownload.)

Delen op andere websites

Wat voor foutmelding krijg je bij het installeren van SP3?

Heb je een legale Windows versie?

Toegang geweigerd

SP3 kan niet worden geïnstalleerd.

Ja, ik heb volgens mij wel een legale windows versie. (Gewoon de versie die op de computer zat toen ik 'm kocht :puh:)

Delen op andere websites

Zou eerst maar is na gaan of je windows legaal is.

Verder mogen we je niet helpen om updates of progamma's op een illegale manier te verkrijgen..

Nouja, lijkt me wel dat mijn Windows legaal is. En hoe kun je dat nagaan dan? :$

Delen op andere websites

Verder mogen we je niet helpen om updates of progamma's op een illegale manier te verkrijgen..

Nouja, lijkt me wel dat mijn Windows legaal is. En hoe kun je dat nagaan dan? :$

Check even wat voor windows versie je hebt

Xp home , Xp Pro, Nederlandse versie , Engelse versie.

Misschien eerst even Googelen, voordat je die Microsoft pagina probeerd

Ik heb een illigale pro versie met servicepack 3 erop dus dit gaat jou ook lukken.

Engels:

http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

Nederlands :

http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=nl

Delen op andere websites

Check even wat voor windows versie je hebt

Xp home , Xp Pro, Nederlandse versie , Engelse versie.

Misschien eerst even Googelen, voordat je die Microsoft pagina probeerd

Ik heb een illigale pro versie met servicepack 3 erop dus dit gaat jou ook lukken.

Engels:

http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

Nederlands :

http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=nl

kijk eens:

http://www.compucated.be/xp/windows-xp-service-pack-3/

BlaBlaBla...diegenen die een offline install wensen te doen kunnen hier terecht: Windows XP SP3

Bewerkt: door gigolo
Delen op andere websites

Ik heb Windows XP Home Edition en Nederlands, want ik heb geprobeerd een Engelse versie van SP3 te installeren, maar dat lukte niet vanwege een taalfout. Ik denk dat ik geen illegale windows heb, maar ik vind het toch vervelend dat ik SP3 maar niet op m'n computer kan krijgen. Ik ben nu bezig met jullie vorige reacties, hopelijk werkt het nu. :)

Delen op andere websites

Ik heb Windows XP Home Edition en Nederlands, want ik heb geprobeerd een Engelse versie van SP3 te installeren, maar dat lukte niet vanwege een taalfout. Ik denk dat ik geen illegale windows heb, maar ik vind het toch vervelend dat ik SP3 maar niet op m'n computer kan krijgen. Ik ben nu bezig met jullie vorige reacties, hopelijk werkt het nu. :)

Je hebt geen illegale Windows als het er al op zat toen je je computer kocht (is een kleine mogelijkheid als het tweede hands is :puh:). Jij zegt dat je een Engelse SP3 op een Nederlandse XP wilde installeren. Dit gaat inderdaad niet. >dit< is een Nederlandse SP3, link die hieronder was gegeven :)

Delen op andere websites

Je hebt geen illegale Windows als het er al op zat toen je je computer kocht (is een kleine mogelijkheid als het tweede hands is :puh:). Jij zegt dat je een Engelse SP3 op een Nederlandse XP wilde installeren. Dit gaat inderdaad niet. >dit< is een Nederlandse SP3, link die hieronder was gegeven :)

Ja, ik wist dat die het niet zou doen, maar de links die jullie hebben gestuurd, werken ook niet bij mij.

Weer komt de fout: Toegang geweigerd, Service Pack 3 kon niet worden geïnstalleerd en vervolgens start de computer opnieuw op.

Komt dit misschien omdat ik niet al mijn firewall- en anti-spyware instellingen heb uitgeschakeld? En zo niet, waar komt het dan door? Want ik wil GTA IV echt heel graag spelen, maar ben al vanaf zaterdag bezig met Service Pack 3 te (proberen te) installeren. :duh:

Delen op andere websites

Ben je administrator van je computer? Probeer de SP3 uit te voeren als administrator (Rechtsklik > Uitvoeren als Administrator).

Het lukt nog steeds niet. Halverwege de installatie stopt 'ie er ineens mee en verschijnt het bericht: Toegang geweigerd en Service Pack 3 kon niet geïnstalleerd worden. :(

Delen op andere websites

Ben je administrator van je computer? Probeer de SP3 uit te voeren als administrator (Rechtsklik > Uitvoeren als Administrator).

Het lukt nog steeds niet. Halverwege de installatie stopt 'ie er ineens mee en verschijnt het bericht: Toegang geweigerd en Service Pack 3 kon niet geïnstalleerd worden. :(

1 ding werkt altijd: heel windows opnieuw installeren, en dan je servicepackje instaleren, als het dan NOG niet lukt moet je echt even iemand erbij halen die er ECHT verstand van heefd.

:7

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...