Ekhart Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 hallo zal ik een dvd brander kopen met lightscribe of niet ik hoorde dat wanneer je het gaat gebruiken stof ontstaat doordat hij boven op de dvd iets brand, en dat dit schadelijk kan zijn. voor 4 euro meer heb ik één met lightscribe maar is dit wel zo verstandig hebben jullie ervaring met dit? Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Tsja, uit een laser printer komt ook schadelijke stof, idem met een auto. Voor die 4 euro heb je wel mooie CD's met covers erop (wel zwart-wit), dus gewoon doen als het je mooi en handig lijkt. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 ikzelf heb nu al een aantal jaar een Lightscribe dvd/rw en ik vind de brander geweldig! Hoewel ik je wel moet zeggen dat ik eigenlijk nooit LS gebruik, aangezien je daar speciale CD'tjes voor moet kopen, want een normaal schijfje kan door de Lightscribe functie kapot gaan.. Reageren
Ekhart Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Oké :-) Zolang het mijn andere hardware maar niet gaat aantasten. Reageren
The Wizard Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Oké :-)Zolang het mijn andere hardware maar niet gaat aantasten. En wat er bij komt het branden van een label duurt lang. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.