rakker126 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Speciaal voor de mensen die problemen ondervinden of vonden met Powerpoint heb ik een tutorial geschreven. Je kan hem hier bekijken. C&C Bewerkt: 26 februari 2009 door Thundercover Link verwijderd, gelieve de tutorial ook gewoon hier te plaatsen. Reageren
rakker126 Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 dank u wel Graag gedaan hoor Als iemand nog problemen heeft met een programma, ik help graag! Reageren
HA5H Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 mooie tut hoor! Echt heel goed Reageren
Twister24 Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 *Bump* Ja ik weet het. Maar ff een dringende vraag, hoe kan ik het beeld een beetje oud laten lijken? Reageren
rakker126 Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Bedankt voor de complimenten Er zijn twee mogelijkheden: Geef alles een grijstint (Beetje onrealistisch) Gebruik een foto bewerkings programma als photoshop, laad alle gebruikte delen en geef ze als effect een oudewertse look. Voeg ze dan in Powerpoint. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.