Jump to content

flitsen en tekens


fries

Recommended Posts

ik heb san andreas weer geinstallerd op de nieuwe pc vista we hadden eerst xp waar ie goed op deed maar op vista komen er flitsen tekens door het beeld is heel irri ik heb er niet super veel verstand van dus ik hoop dat jullie kunnen helpen

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

In veel gevallen helpt het verwijderen van het bestandje 'gta_sa.set', die je vind in de map 'GTA San Andreas User Files', welke op zijn beurt weer te vinden is in de 'Mijn Documenten'-map. De 'GTA San Andreas User Files'-map wordt namelijk niet verwijderd wanneer wanneer je het spel deïnstalleert, waardoor er configuratiebestanden kunnen achterblijven die conflicten kunnen veroorzaken bij een nieuwe installatie. Verwijder het bestand, en start vervolgens de game opnieuw op. Het spel zal het configuratiebestand 'gta_sa.set' vanzelf opnieuw aanmaken, wat er voor zorgt dat al je instellingen weer teruggezet worden naar de standaardwaarden.

Een ander probleem kan zijn dat je grafische drivers niet up to date zijn. Ga naar 'Start -> Uitvoeren' en typ in het vakje 'dxdiag in. Je krijgt nu een overzicht van je systeem, waaruit dus ook is op te maken welke grafische kaart je hebt. Ga vervolgens naar de website van de fabrikant/uitgever, en controleer of er nieuwe updates beschikbaar zijn.

Veel succes! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

In veel gevallen helpt het verwijderen van het bestandje 'gta_sa.set', die je vind in de map 'GTA San Andreas User Files', welke op zijn beurt weer te vinden is in de 'Mijn Documenten'-map. De 'GTA San Andreas User Files'-map wordt namelijk niet verwijderd wanneer wanneer je het spel deïnstalleert, waardoor er configuratiebestanden kunnen achterblijven die conflicten kunnen veroorzaken bij een nieuwe installatie. Verwijder het bestand, en start vervolgens de game opnieuw op. Het spel zal het configuratiebestand 'gta_sa.set' vanzelf opnieuw aanmaken, wat er voor zorgt dat al je instellingen weer teruggezet worden naar de standaardwaarden.

Een ander probleem kan zijn dat je grafische drivers niet up to date zijn. Ga naar 'Start -> Uitvoeren' en typ in het vakje 'dxdiag in. Je krijgt nu een overzicht van je systeem, waaruit dus ook is op te maken welke grafische kaart je hebt. Ga vervolgens naar de website van de fabrikant/uitgever, en controleer of er nieuwe updates beschikbaar zijn.

Veel succes! :cya:

die eerste heb ik al gedaan maar de flitsen en tekens blijven maar van die driver snap ik niks van

Link to comment
Delen op andere websites

die eerste heb ik al gedaan maar de flitsen en tekens blijven maar van die driver snap ik niks van
Update het stuurprogramma (driver) van je grafische kaart. Deze kan je vinden op de Internet-site van de fabrikant van jouw grafische kaart. Als je dit nog niet begrijpt kan je beter verder gaan in >>dit subforum<<, daar kunnen ze het waarschijnlijk beter uitleggen. Succes ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...