Jump to content

Escuela of the streets crash


Feanor

Recommended Posts

Ik heb een probleem, namelijk hij loopt steeds vast tijdens de missie escuela of the streets. ik heb het spel inmiddels

geherinstaleerd, maar het probleem waar het allemaal mee starte is er nog steeds, als ik in Bohan de industrial wijk binnenga loopt hij altijd vast, en zodoende kan ik Escuela of the Streets niet spelen aangezien je iemand moet volgen in die wijk... maar ook zonder die missie loopt hij vast in de industrial... weet iemand een oplossing? en misschien weet iemand waar dat volgen van die gast eindigt want misschien kan ik er wel direct heen rijden.

bij voorbaat dank

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk idd dat het krasjes zijn, ik had ook krasjes op mijn disk en toen liep de game altijd vast aan het einde van de 1e missie.

Je kunt krasjes verwijderen op je disk door het simpelweg met tandpasta te polijsten!

Is dat wel veilig?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk idd dat het krasjes zijn, ik had ook krasjes op mijn disk en toen liep de game altijd vast aan het einde van de 1e missie.

Je kunt krasjes verwijderen op je disk door het simpelweg met tandpasta te polijsten!

Is dat wel veilig?

tuurlijk wel, dacht je dat je er gewond bij zou raken?

Link to comment
Delen op andere websites

tja wat ik ook doe(nee geen tandpasta) het helpt helaas niet...

ik denk dat ik het maar ff ga melden bij rockstar als ik er tijd voor heb het is niet anders

en anders dump ik hem wel ff bij savegameaanvraag

Als het, wat je ook probeert, niet lukt om GTA IV aan de praat te krijgen kan het geen kwaad het met tandpasta te proberen. Ik zou dit echter als een laatste redmiddel zien. Er bestaan ook winkels die krasjes voor je kunnen verwijderen (of ten minste voor een groot deel wegwerken).

Link to comment
Delen op andere websites

Je zoals al gezegd is beter éérst naar de winkel gaan waar je het gekocht hebt. Daar vraag je of je een nieuw GTA IV exemplaar mag, of als ze de service verlenen, de krasjes weghalen. Begin in ieder geval niet meteen met tandpasta en pindakaas, ik zou het eerst aan mensen overlaten die er meer verstand van hebben ;) Bijna alle gamewinkels willen je spel wel ruilen, of ze helpen je met het fixen van de DVD :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...