Feanor Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Ik heb een probleem, namelijk hij loopt steeds vast tijdens de missie escuela of the streets. ik heb het spel inmiddels geherinstaleerd, maar het probleem waar het allemaal mee starte is er nog steeds, als ik in Bohan de industrial wijk binnenga loopt hij altijd vast, en zodoende kan ik Escuela of the Streets niet spelen aangezien je iemand moet volgen in die wijk... maar ook zonder die missie loopt hij vast in de industrial... weet iemand een oplossing? en misschien weet iemand waar dat volgen van die gast eindigt want misschien kan ik er wel direct heen rijden. bij voorbaat dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thesoldier Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 misch kan je op je cd kijke van gta kijke of er geen krasjes zitte of schoonvege Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AHelder Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Ik denk idd dat het krasjes zijn, ik had ook krasjes op mijn disk en toen liep de game altijd vast aan het einde van de 1e missie. Je kunt krasjes verwijderen op je disk door het simpelweg met tandpasta te polijsten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Ik denk idd dat het krasjes zijn, ik had ook krasjes op mijn disk en toen liep de game altijd vast aan het einde van de 1e missie.Je kunt krasjes verwijderen op je disk door het simpelweg met tandpasta te polijsten! Is dat wel veilig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Je kunt eventueel ook CD-cleaners gebruiken, Doekjes of sprays oid Of wat je ook kunt doen als dat nog kan, is de CD omruilen voor een nieuw GTA IV exemplaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Bij game mania hier in Belgie kan je je CD laten onkrassen. Kortom de krassen worden weg gewerkt. Is er geen winkel in jouw buurt waar je dat kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thesoldier Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 k zou gewoon eve kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AHelder Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Ik denk idd dat het krasjes zijn, ik had ook krasjes op mijn disk en toen liep de game altijd vast aan het einde van de 1e missie.Je kunt krasjes verwijderen op je disk door het simpelweg met tandpasta te polijsten! Is dat wel veilig? tuurlijk wel, dacht je dat je er gewond bij zou raken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Feanor Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 tja wat ik ook doe(nee geen tandpasta) het helpt helaas niet... ik denk dat ik het maar ff ga melden bij rockstar als ik er tijd voor heb het is niet anders en anders dump ik hem wel ff bij savegameaanvraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 tja wat ik ook doe(nee geen tandpasta) het helpt helaas niet... ik denk dat ik het maar ff ga melden bij rockstar als ik er tijd voor heb het is niet anders en anders dump ik hem wel ff bij savegameaanvraag Als het, wat je ook probeert, niet lukt om GTA IV aan de praat te krijgen kan het geen kwaad het met tandpasta te proberen. Ik zou dit echter als een laatste redmiddel zien. Er bestaan ook winkels die krasjes voor je kunnen verwijderen (of ten minste voor een groot deel wegwerken). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Je zoals al gezegd is beter éérst naar de winkel gaan waar je het gekocht hebt. Daar vraag je of je een nieuw GTA IV exemplaar mag, of als ze de service verlenen, de krasjes weghalen. Begin in ieder geval niet meteen met tandpasta en pindakaas, ik zou het eerst aan mensen overlaten die er meer verstand van hebben Bijna alle gamewinkels willen je spel wel ruilen, of ze helpen je met het fixen van de DVD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.