Kratod Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 ik heb ene leuke download gezien op gtagames ik heb het gednownload en geinstaleert(http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=179) maar er gebeurt niks in het spel wat moet ik doen gr kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Haal de mod dan eruit, lees de ReadMe (LeesMij) dan goed. En probeer het opnieuw, mischien ben je dingen vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Haal de mod dan eruit, lees de ReadMe (LeesMij) dan goed. En probeer het opnieuw, mischien ben je dingen vergeten. Het is kinderspel om deze Modificatie uit je spel te halen, je hebt een installer en een uninstaller. Klik tweemaal op de uninstaller, volg de stappen, en dan is hij uit je spel. Daarna kan je proberen om 'm weer te installeren. Succes ermee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.