Jump to content

Het installeren van GTA4 lukt niet


PopJorn

Recommended Posts

Hallo. Ik heb op verschillende pagina's van dit forum gezocht naar mijn probleem, en ook de zoekfunctie gebruikt maar geen oplossing kunnen vinden. Dus bij deze:

Ik heb GTA4 voor de pc gekocht, en als ik m wil installeren krijg ik meteen al dit:

post-107924-1233656472.jpg

Bij deze had ik al het idee dat er iets niet klopte, maar heb toch maar op dat linker ding geklikt. Vervolgens komt er te staan dat ie de installatie aan het voorbereiden is, en dan krijg ik dit:

post-107924-1233656594_thumb.jpg

(het microsoft logo is niet aanklikbaar)

Voor de rest kan ik helemaal niks. Wel nadat ik dit heb uitgevoerd staat er op mijn bureaublad het social club logo. Maar daar kan ik geen account creeëren.

Ik ga er vanuit dat jullie nog informatie over mijn PC nodig hebben, ik weet alleen niet waar ik dat soort informatie op mijn pc kan vinden :blauw:

post-107924-1233656941.jpg

Dit is het enige wat ik heb kunnen vinden

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo. Ik heb op verschillende pagina's van dit forum gezocht naar mijn probleem, en ook de zoekfunctie gebruikt maar geen oplossing kunnen vinden. Dus bij deze:

Ik heb GTA4 voor de pc gekocht, en als ik m wil installeren krijg ik meteen al dit:

post-107924-1233656472.jpg

Bij deze had ik al het idee dat er iets niet klopte, maar heb toch maar op dat linker ding geklikt. Vervolgens komt er te staan dat ie de installatie aan het voorbereiden is, en dan krijg ik dit:

post-107924-1233656594_thumb.jpg

(het microsoft logo is niet aanklikbaar)

Voor de rest kan ik helemaal niks. Wel nadat ik dit heb uitgevoerd staat er op mijn bureaublad het social club logo. Maar daar kan ik geen account creeëren.

Ik ga er vanuit dat jullie nog informatie over mijn PC nodig hebben, ik weet alleen niet waar ik dat soort informatie op mijn pc kan vinden :blauw:

post-107924-1233656941.jpg

Dit is het enige wat ik heb kunnen vinden

Alvast bedankt!

Installeer laatste Service Pack voor je besturingssysteem en lees de tutorial (bovenste onderwerp van dit subforum) over installatie. Dan zou het moeten lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo. Ik heb op verschillende pagina's van dit forum gezocht naar mijn probleem, en ook de zoekfunctie gebruikt maar geen oplossing kunnen vinden. Dus bij deze:

Ik heb GTA4 voor de pc gekocht, en als ik m wil installeren krijg ik meteen al dit:

{plaatje}

Bij deze had ik al het idee dat er iets niet klopte, maar heb toch maar op dat linker ding geklikt. Vervolgens komt er te staan dat ie de installatie aan het voorbereiden is, en dan krijg ik dit:

{Plaatje}

(het microsoft logo is niet aanklikbaar)

Voor de rest kan ik helemaal niks. Wel nadat ik dit heb uitgevoerd staat er op mijn bureaublad het social club logo. Maar daar kan ik geen account creeëren.

Ik ga er vanuit dat jullie nog informatie over mijn PC nodig hebben, ik weet alleen niet waar ik dat soort informatie op mijn pc kan vinden :blauw:

{plaatje}

Dit is het enige wat ik heb kunnen vinden

Alvast bedankt!

Installeer laatste Service Pack voor je besturingssysteem en lees de tutorial (bovenste onderwerp van dit subforum) over installatie. Dan zou het moeten lukken.

Je hebt geen link geplaatst ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja joh?! Jij hebt echt niet gezocht, anngezien hier wel tientallen topics over bestaan en ook de installatie tut en systeemeisen staan er vol mee.

Ik heb wel degelijk gezocht. Installatie ingetikt in die zoekfunctie. Maar mijn probleem niet kunnen vinden.

En wat betreft die tutorial, die begint met dat je Rockstar Social moet installeren. Maar aangezien dat al misging bij mij had ik niet veel aan de rest van de tutorial dacht ik.

Henkie bedankt. Als ik thuis ben zal ik eens even kijken

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet inderdaad gewoon de linker knop hebben.

Vind het wel vreemd dat veel mensen dit 'probleem' hebben.

Heb het op xp niet gehad en op vista ook niet.

Wel een stomme fout van rockstars, zoals meerdere fouten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m'n windows geupdate, en daar stond bij dat ie ook de servicepack aan het updaten was.. Maar nog steeds zelfde probleem...? Heeft iemand echt geen idee wat t probleem kan zijn? Kan namelijk niet wachten om t te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...