Jump to content

Wordt Niko mogelijk vermoordt?


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Tijdens de diamaten deal gaat het een en anders mis. En Johnny gaat met het geld van door. Is enkele missies zegt Ray Boccino dat hij nog wel zal afrekenen met Johnny. Nu speel je dalijk in de DLC die Johnny. Ik denk dat je op een moment Niko achter je aan zal krijgen. Niko zal dan de opdracht van Ray Boccino hebben gekregen om Johnny uit te schakelen. Maar ik denk juist dat in de DLC dan Niko wordt gedood door jou ( Johnny dus ) wanneer hij achter jou aankomt. Dit zou ook verklaren warom je met Niko aan het einde van het verhaal veel geld hebt en daarna niks mee kunt doen want je gaat dood.

Zou dit kunnen denken jullie ?

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je met Niko in aanraking komt zou heel erg goed kunnen maar hoe wou Ray jouw een opdracht geven als die dood is aan het eind van de storyline. Je moet hem namelijk doden van Pegorino (of Phil Bell, weet ik niet zeker) of zeg ik nu ineens iets geks?

Mvg,

Hackman

Link to comment
Delen op andere websites

De DLC is een soort vervolg, wat iets later afspeelt. Het is niet zo dat je de missie speelt vanuit een ander perspectief.

Wel, de verhaallijn van Niko en Johnny lopen synchroon.

Je moet zelfs de missie Blow Your Cover (in DLC Buyer's Market) opnieuw spelen, dit keer vanuit Johnny's perspectief.

Link to comment
Delen op andere websites

De DLC is een soort vervolg, wat iets later afspeelt. Het is niet zo dat je de missie speelt vanuit een ander perspectief.

Gamekings, die hem gespeeld heeft, zei dat sommige missies welopnieuw worden gedaan, maar dan vanuit een ander persoon...

EDIT:

DVT was me voor ;)

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk van niet. Want ik kan me niet herrineren dat ik Johnny moest vermoorden in die missie.

nee mar t kan want je speelt nu as johnny en dat je aant eind niko mt vermoorde dus dat niko zich nog aan de opdr heeft gehoude

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook niet Niko die achter Johnny wordt gestuurd, maar een aantal onbekende mannen van de Pegorino's. Niko wordt er door Ray en Phil enkel op uit gestuurd om The Lost leden die herrie schoppen uit te schakelen, als boodschap voor de anderen. Dat Johnny Niko achter zich aan zou krijgen is dus onzin.

Mensen die de trailer van The Lost and Damned goed bekeken hebben zien Johnny samen met Jim Fitzgerald weg vluchten uit een restaurant, waarbij een reclamebord met All Dante's op de grond staat. Laat dat nou net hetzelfde reclamebord zijn dat je tijdens de bezoekjes aan Ray in Drussela's zag staan. Mogelijke verklaringen zouden zijn: Johnny die zijn geld komt vragen voor het stellen van de diamanten van de Ancelloti's of om Ray eigenhandig om te leggen. Wat ik nu kort wil zeggen is dat Johnny niet zal sterven op het einde van de DLC, net zo min als Niko en dat je buiten de missies Blow Your cover en Museum Piece Niko niet zult zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...