Kloep Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Hey forummertjes, ^^ Ik zit met een klein probleempje. Ik ga komende zaterdag voor het eerst mijn bedrijfje promoten, maar nu heb ik nog geen promotiefilmpje wat ik daar kan afspelen. Zelf zat ik te denken aan een soort screensaver waarbij het logo heen en weer draait (in- en uitzoomen en draaien). Het logo heb ik al wel (helaas niet 3D) en zou graag zo'n filmpje nu willen maken. Ik weet wel dat dit met Photoshop kan, maar dan wordt het een precisie werkje en is het enorm veel werk. Ook zit je met het probleem dat ik daar wel een paar uur zal staan, dus dat het filmpje of erg lang moet zijn (een paar uur) of mooi in elkaar moet overlopen dat ik hem gewoon kan herhalen. Nu is mijn vraag: is er iemand die een programma (gratis) kent waarmee je dit kunt doen? Of is er misschien iemand dit zo vriendelijk zo willen zijn dit voor mij te doen? Alvast bedankt namens alle ondernemers van het bedrijf! Mvg, Kloep Reageren
gta master 1 Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Als je wil dat iemand anders het doet, zou het handig zijn om het logo er bij te plaatsen . Mag ik trouwens vragen wat voor bedrijf het is? Reageren
Kloep Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Als je wil dat iemand anders het doet, zou het handig zijn om het logo er bij te plaatsen .Mag ik trouwens vragen wat voor bedrijf het is? Wegens reclame maken mag ik er niet te veel over zeggen. Maar het is een stickerbedrijf. Hier is het logo: Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Ik ga er mee aan de slag! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.