dn_mathias Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 ik heb een vraag hoe trek je je wielen in bij een vliegtuig ? Reageren
Beagle Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 ik heb een vraag hoe trek je je wielen in bij een vliegtuig ? Voor de computer moet je op 2 drukken om je wielen in te trekken Reageren
dn_mathias Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Bij mij lukt het niet Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 ik heb een vraag hoe trek je je wielen in bij een vliegtuig ? Voor de computer moet je op 2 drukken om je wielen in te trekken Ja, 2 kan je ook gebruiken. Maar dan alleen de 2 die boven je letters staat, dus niet de 2 op het numeriek gedeelte. Je kan het ook het plusje op het numeriek gedeelte gebriuken om je wielen in te trekken. Bij de PS2 kan je je wielen intrekken door op de rechter(dacht ik) joystick te klikken. Anders was het de linker. Voor de XDoos weet ik het niet. Daarvoor kan je eventueel nog op wikigta kijken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Ingame play -> Menu -> Controls. Daar staat ie bij. Scroll naar Voertuigen/Vehicles. Daar staat het wel bij. Reageren
Jorismartens Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Op + drukken bij de Num pad... (De aller rechtse + dus...) Succes Reageren
Tirz Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Voor PS2 is het R3. Rechterjoystick indrukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.