Jump to content

Redelijk goede pc


j0uk3

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb zelf niet zo'n Goede pc en speel dus altijd GTA 4 op de laptop van me zus,

Nou begint dat vervelend te worden (Beetje lagg niet altijd kunnen spelen etc)

En ik ben bijna jarig...

Dus, Ga ik een nieuwe pc kopen (Geen monitor Boxjes,, etc)

Nou had ik eerst een Acer X3200 in mijn hoofd,

Maar dat blijkt niet zo'n goede K'wa Grafisch te zijn..

Toen zag ik de Acer x1700 (krap in me budget maar oké)

Ik ben hier slecht in maar ene 9600 is toch wel super goed? (dat is 1700 series meer dan minimale eisen)

Is die pc goed? (X1700)

Zo niet post dan een andere als julie willen)

Budget € 300-480

Geen monitor etc alleen de kast

Alvast bedankt,

J0uK3

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de Acer Aspire X1700 opzoek dan krijg ik daar een videokaart bij die iets minder goed is: de nVidia 9300 GE, met die videokaart zal je het redden, op lage of medium instellingen en met wat lagg. Met de 9600 GT zal je op redelijk hoge instellingen kunnen spelen met weinig tot geen lagg.

De rest van de PC lijkt me in orde: een Quad Core Q6600 en 3 GB is genoeg, dat heb ik zelf ook. Maar ik denk dat je beter zelf een PC samenstelt op een site als Alternate.nl, dan kom je meestal veel goedkoper uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Met die videokaart ga je het absoluut niet redden, het is een veel te zwakke kaart. Mensen met een 9500 halen het maar net, met deze 9300 GE ga je dat echt niet halen. Meteen een fatsoenlijke kaart in zetten, bijvoorbeeld een 8800GT.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was even passen en meten, maar deze PC kan IV zeker op low tot medium draaien zonder lagg, en het past in jouw budget:

Sterker nog, als je er 3 GB RAM geheugen van maakt dan kan die PC GTA IV draaien op high, met weinig tot geen lagg! :puh:

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Het was even passen en meten, maar deze PC kan IV zeker op low tot medium draaien zonder lagg, en het past in jouw budget:

Sterker nog, als je er 3 GB RAM geheugen van maakt dan kan die PC GTA IV draaien op high, met weinig tot geen lagg! :puh:

Op High? Kun je vergeten met een 9600GT. Zó geweldig is die kaart nou ook weer niet. En met 2 GB draait hij iig dual channel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een acer zou ik zelf niet nemen, je krijgt er bakken met acer software bij die je nooit gebruikt en mij is het nog niet gelukt het te deinstalleren. Dit spul vertraagt je pc echt enorm.

Ik heb ook een Acer PC, welliswaar slechts als basis. Gewoon direct formatteren, en alles is weg ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het was even passen en meten, maar deze PC kan IV zeker op low tot medium draaien zonder lagg, en het past in jouw budget:

Sterker nog, als je er 3 GB RAM geheugen van maakt dan kan die PC GTA IV draaien op high, met weinig tot geen lagg! :puh:

Op High? Kun je vergeten met een 9600GT. Zó geweldig is die kaart nou ook weer niet. En met 2 GB draait hij iig dual channel.

Neem een ander mobo die tripple channel ondersteunt en gooi er 6GB RAM op. :puh: Maar 670MB is genoeg voor GTA IV op de volle settings @ 1280*1024.

Link to comment
Delen op andere websites

6 GB heeft alleen nut als hij X64 Windows gebruikt, en dat doet hij geloof ik niet. En dan nog kun je beter 4 GB in Quad Channel zetten. Daar heb je ook wel een ander moederbord nodig want quad channel wordt niet ondersteund op dit mobo. Maar 6 BG is echt té overdreven voor een simpele PC, 2 GB is voldoende. En Triple Channel is dacht ik alleen met DDR3, en dat geheugen is duurder dan DDR2, en wederom niet nodig voor een simple PC.

En het videogeheugen zal best voldoende zijn voor high settings, maar de GPU van de 9600GT is geen echt monster. Al gooi je er 20 GB op, zal High onmogelijk blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...