Jump to content

samsung d900i


claud

Recommended Posts

hey ik weet niet of ik goed zit maar ik en mijn nicht hebben een samsung d900i maar ze sliden moeilijk en de batterij gaat f*cking snel leeg. Weet iemand hoe dat komt?< ik doe dit voor mijn nicht en een beetje voor mezelf.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik weet niet of ik goed zit maar ik en mijn nicht hebben een samsung d900i maar ze sliden moeilijk en de batterij gaat f*cking snel leeg. Weet iemand hoe dat komt?< ik doe dit voor mijn nicht en een beetje voor mezelf.

Helaas hoort dit niet hier.

Je kan de bij je beeldinstellingen kijken of je je licht wat minder kan doen.

En ik weet niet waarom je je telefoon niet kan sliden :7

Ik was er immers niet bij ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

laat hem dan maar snel verplaatsen. en de batterij is nog een probleem bij mijn nicht< ik doe dit niet voor mij maar die dinge sliden allen zo min.

Je kan bij je beeldinstellingen kijken of je telefoon lichtsensor minder kan.

Zodat je telefoon minder energie verbruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

laat hem dan maar snel verplaatsen. en de batterij is nog een probleem bij mijn nicht< ik doe dit niet voor mij maar die dinge sliden allen zo min.

Je kan bij je beeldinstellingen kijken of je telefoon lichtsensor minder kan.

Zodat je telefoon minder energie verbruikt.

maakt niet uit mijn night haar mobiel kan niet goed opladen de kabel moet er strak omheen.

en het schuiven van mijn nicht haar mobiel gaat heel slecht< ik heb buj mij de rotzooi met de tandenstoker onder het schuifkapje weggehaald en mijne schuift weer goed :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dit toptic moet in dit forum geplaatst worden: Luxuries

Je zou overigs naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt. Je zegt dat hij niet werkt zoals jij wenst en inprecipe zal de winkel jou het geld terug moeten geven, Of je een nieuwe geven die wel goed werkt.

Groetjes Wrieh

Link to comment
Delen op andere websites

Dit toptic moet in dit forum geplaatst worden: Luxuries

Je zou overigs naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt. Je zegt dat hij niet werkt zoals jij wenst en inprecipe zal de winkel jou het geld terug moeten geven, Of je een nieuwe geven die wel goed werkt.

Groetjes Wrieh

sorry dat ik het zeg maar ik ben mijn nicht niet en die mobiel kan ik niet terug brengen want mijne is goed. dan moet mijn nicht een nieuwe kopen.< maar toch badankt daar kan ik wel wat mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...