thuron Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 ik heb al verscheidene dingen geprobeert maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn gate te laten openen. Hier is het script: Bovenaan: #define TEAM_CIVILIAN 0 #define TEAM_COP 1 #define TEAM_CRIMINAL 2 #define TEAM_TAXI 3 #define TEAM_FBI 4 verder: // GATES if(IsPlayerConnected(playerid) && gTeam[playerid] == TEAM_COP && PlayerToPoint(20.0, playerid, -1572.061890, 663.277161, 7.027720)) { MoveObject(SFPDGATE1, -1572.061523, 670.830688, 7.027720, 2.0); } else { MoveObject(SFPDGATE1, -1572.061890, 663.277161, 7.027720, 2.0); } if(IsPlayerConnected(playerid) && gTeam[playerid] == TEAM_COP && PlayerToPoint(20.0, playerid, -1701.419800, 684.441223, 24.696056)) { MoveObject(SFPDGATE2, -1701.498047, 693.197876, 24.730844, 2.0); } else { MoveObject(SFPDGATE2, -1701.419800, 684.441223, 24.696056, 2.0); } Waar zit het?? Reageren
Freaksken Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) Heb je dit vanboven staan? new SFPDGATE1; new SFPDGATE2; Ja, nee laat maar, anders zou je een error krijgen! Bewerkt: 3 februari 2009 door Freaksken Reageren
thuron Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 ja idd, het staat wel ergens, niet helemaal bovenaan. ergens in de buurt van alle andere "createObjects" Reageren
Sandra Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Waar in je script heb je die 2e code uit je hoofdpost staan? Reageren
thuron Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 rpg.zipop regel 1565, script zit erbij Reageren
thuron Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) Iemand? Bewerkt: 9 februari 2009 door thuron Reageren
thuron Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 is er iemand die ff naar dat script kan kijken en mij het probleem kan vertellen? ik kan nml niet echt verder met mn pd Reageren
Remcconen Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 (bewerkt) Ik kijk wel even.. Kan niet openen :S Bewerkt: 14 februari 2009 door Remcconen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.