Jump to content

Norton vindt geen virus na melding

Recommended Posts

Geplaatst:

gewoon bij de hijack this logjes.

daar is gewoon een sectie voor hoor, vertel ze ook over je probleem, dan word je veel beter geholpen en is het ook makkelijker voor hen.

• Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickyHendriks

26

• wesley123

17

• GTA-Sheep

4

• Galiorix

3

Geplaatst:
gewoon bij de hijack this logjes.

daar is gewoon een sectie voor hoor, vertel ze ook over je probleem, dan word je veel beter geholpen en is het ook makkelijker voor hen.

Oh ok. Ik zal het doen ;)

Geplaatst:

Nu een nog groter probleem... Ik moet activeren maar als ik op de link klik gebeurd er niets :? Wie weet de link waar ik kan activeren?

Geplaatst: (bewerkt)
Je ebent gewoon geactiveerd op nucia, dus geen rpobleem.

of gaat het om iets anders activeren?

Om Norton te activeren. De trial is verlopen en nu heb ik legaal gekochte versie van Norton inclusief CD enzo. Ik had daaraf al geïnstalleerd en er heeft nooit Norton op mijn PC gestaan maar het activeren gaat niet omdat de koppeling niet wilt openen naar het activeren :( Nu ben ik firewall-loos en virusbeiveging loos. :( Ik praat nu dus over Norton en de Productsleutel

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Je kunt ook ff op hun site kijken of je ahndmatig kunt registreren.

Maar verder is dus het probleem verholpen?

Je kunt ook ff op hun site kijken of je ahndmatig kunt registreren.

Maar verder is dus het probleem verholpen?

Nog niet. Maar het gaat nu via Nucia :Y Dus dit topic kan rusten

BTW.... Zou een formattering het verhelpen?

Bewerkt: door zamg0d1

Waarschijnlijk wel. :)Tip: Als je formateert, maak dan een C: en een D:-schijf aan. En maak ze NTFS, zeker geen FAT! NTFS is stabieler en sneller[het kan ook bestanden bevatten die groter dan 2 GB zijn, FAT kan dit niet).

Succes ermee. ^_^

Edit: Die D:-schijf is handig, daar zet je dan je bestanden op en dan kan je ze behouden bij de volgende formatatie. [Mits je Windows op de C:-Schijf installeert!]

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Waarschijnlijk wel. :)Tip: Als je formateert, maak dan een C: en een D:-schijf aan. En maak ze NTFS, zeker geen FAT! NTFS is stabieler en sneller[het kan ook bestanden bevatten die groter dan 2 GB zijn, FAT kan dit niet).

Succes ermee. ^_^

Edit: Die D:-schijf is handig, daar zet je dan je bestanden op en dan kan je ze behouden bij de volgende formatatie. [Mits je Windows op de C:-Schijf installeert!]

Ja dit was ik ook van plan :Y Ik heb helaas maar één harde schijf en krijg ook binnen twee weken uiterlijk (denk ik) de PC van me zus en zij een nieuwe laptop (voor school). Dus dan zit ik ook met een schone PC :) Ik ga deze wel een beetje opknappen (formatteren, drivers enzo installeren). Dus gewoon dat ie wel gebruikt kan worden als het nodig is :D

Ja dit was ik ook van plan :Y Ik heb helaas maar één harde schijf en krijg ook binnen twee weken uiterlijk (denk ik) de PC van me zus en zij een nieuwe laptop (voor school). Dus dan zit ik ook met een schone PC :) Ik ga deze wel een beetje opknappen (formatteren, drivers enzo installeren). Dus gewoon dat ie wel gebruikt kan worden als het nodig is :D

Je hebt géén 2 harde shcijven nodig!! Je maakt je PC wijs dat je 2 harde schijven hebt, zeg maar...:) Meer info daarover vind je hier. Het is een echte prachtsite, zoek je weg er maar. :) Door die site gaat mijn redelijk trage laptop nu heerlijk snel. :)

Succes ermee! ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Je hebt géén 2 harde shcijven nodig!! Je maakt je PC wijs dat je 2 harde schijven hebt, zeg maar...:) Meer info daarover vind je hier. Het is een echte prachtsite, zoek je weg er maar. :) Door die site gaat mijn redelijk trage laptop nu heerlijk snel. :)

Succes ermee! ^_^

Dit weet ik :Y Maar ik denk dat ik er een D en een C partitie van maak. Gewoon in de C-Partitie alle belangrijke dingen zoals Windows en Driver Software van de netwerkkaart enzo. Gewoon weer een normale te gebruiken laptop ervan maken en tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben heb ik een andere Desktop PC met wel twee harde schijven erin :D

Geplaatst:

weet je dat het wel zonde is wat je nu doet?

Jij hebt nu een heleboel uur verspilt aan het verwijderen van dit virus, op nucia hebben ze je goenoe hulp geboden en het virus is er bijna af, en dan ga je nu formatteren...

had je net zo goed direct kunnen doen...

Geplaatst:

Wat lees ik nou? Waarom verbaast de titel van dit topic me nou helemaal niet? :7

Simpel antwoord op Wesley: Omdat virussen altijd troep achterlaten.

Geplaatst:
weet je dat het wel zonde is wat je nu doet?

Jij hebt nu een heleboel uur verspilt aan het verwijderen van dit virus, op nucia hebben ze je goenoe hulp geboden en het virus is er bijna af, en dan ga je nu formatteren...

had je net zo goed direct kunnen doen...

Erm... Omdat ik eerst dacht de PC te behouden. Nu blijkt dat ik binnen nu en twee weken de PC van mijn zus krijg. Maar toch wil ik de PC helemaal schoon hebben en formatteren. Dan kan ik daarna alles installeren zodat het gewoon te gebruiken is als bijvoorbeeld mijn vader het nodig heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...