Jump to content

Geldwagen ? Wat kun je ermee doen?


ThunderGTA

Recommended Posts

Wat kun je aanvangen met een geldwagen? Ik heb er al veel gezien veel bestuurders eruit geslagen maar kun je er geld uithalen ofzo?

Als je de geldwagen doet ontploffen zal er een hele hoop geld rond liggen, die je dan kan oprapen. Vooral in het begin van het spel, wanneer de beloningen van de missies nog niet zo groot zijn, is dit handig om veel wapens en/of kledij te kunnen kopen. Je moet echter wel redelijk snel zijn met het oprapen van het geld, want vanzodra de Securicar stopt met nabranden zal het geld ook verdwijnen. Ook zal er veel geld rond liggen zonder groene schijn er rond, maar het is toch geld. ^^

Ik raad je ook aan om gewoon veel met de auto te beuken tegen van alles en nog wat totdat deze vuur vat, dan zal deze ook ontploffen en krijg je normaal gezien geen Wanted Level, en dus zal je geen politie achter je aan krijgen, in tegenstelling tot wanneer je de wagen opblaast met een bazooka of een granaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je ook aan om gewoon veel met de auto te beuken tegen van alles en nog wat totdat deze vuur vat, dan zal deze ook ontploffen en krijg je normaal gezien geen Wanted Level, en dus zal je geen politie achter je aan krijgen, in tegenstelling tot wanneer je de wagen opblaast met een bazooka of een granaat.

Goeie tip! :tu: Had ik nog niet aan gedacht. Liep altijd te stressen om de politie naderhand te ontwijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mij nog niet gelukt om een geldwagen te laten exploderen zonder twee sterren achter je aan te krijgen :7 Trouwens, ik kom er in Bohan geen tegen. >Hier< zie ik er regelmatig een aantal rijden; zo vaak zelfs, dat ik een gebrek aan tijd heb om ze allemaal te pakken & te laten exploderen :7

@Hieronder: Kan wel eens een link vergeten, het was een snapmap, moet ik weer nieuwe maken. Ik bedoel het aller linker eiland, dan aan de kust noordelijk en zuidelijk.

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Het is mij nog niet gelukt om een geldwagen te laten exploderen zonder twee sterren achter je aan te krijgen :7 Trouwens, ik kom er in Bohan geen tegen. >Hier< zie ik er regelmatig een aantal rijden; zo vaak zelfs, dat ik een gebrek aan tijd heb om ze allemaal te pakken & te laten exploderen :7

>Hier< werkt niet die link. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...