rakker126 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Wat kun je aanvangen met een geldwagen? Ik heb er al veel gezien veel bestuurders eruit geslagen maar kun je er geld uithalen ofzo? RIJK!!!!!! WORDEN!!!! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Rijd gewoon een rustig steegje in en plaats er een bom van Patrick McReary onder. Dan heb je geen gedoe met politie of met dat botsen tegen vanalles tot hij ontploft. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Rijd gewoon een rustig steegje in en plaats er een bom van Patrick McReary onder.Dan heb je geen gedoe met politie of met dat botsen tegen vanalles tot hij ontploft. Ik doe dat meestal in het park achter een boom. Reageren
lexus123 Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 moet dat een rustig plekje zijn? Je kunt de wagen denk ik beter in een drukke straat neerzetten. Meer mensen = meer doden = meer cash Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.