pompbakje Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 weet er iemand vanaf welke missie je welk bepaald eiland kan vrijspelen? en wil je zo vriendelijk zijn om ze in volgorde te zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Daarvoor is er speciaal een site opgericht; WikiGTA. Het is een site speciaal voor GTA. Klik hier voor de complete lijst met missies (opvolgorde). Oja, er staat ook nog bij wanneer je de volgende gebieden vrij speelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pompbakje Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 ok, bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pompbakje Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Daarvoor is er speciaal een site opgericht; WikiGTA. Het is een site speciaal voor GTA. Klik hier voor de complete lijst met missies (opvolgorde). Oja, er staat ook nog bij wanneer je de volgende gebieden vrij speelt. ik vind het niet waar ik de nieuwe landen vrijspeel der staat gewoon de missievolgorde en welke missies je wel of niet moet doen voor het storryline uit te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
strandpop Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 ik weet dat je na 30 missies het 2de land alstu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pompbakje Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 ik weet dat je na 30 missies het 2de land alstu dank je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Volgens mij kreeg je al snel nadat je in het nieuwe deel was geweest een safe house. Die in Algonquin krijg je in ieder geval na Hostile Negotiation en die in Alderney na A Long Way to Fall en Smackdown. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Na Blow Your Cover: Algonquin vrijgespeeld. Na Three Leaf Clover: Alderney vrijgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Na Blow Your Cover: Algonquin vrijgespeeld.Na Three Leaf Clover: Alderney vrijgespeeld. Klopt! Three Leaf Clover zit trouwens op 37%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Zo ongeveer.. wel. Weet niet zeker omdat ik ook al andere dingetjes had gedaan. Races enzo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.