jeroen.engeler Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Hebben er nog meer mensen last van dat de solo van de zombies verdwijnt als het dubbel xp weekend is? Voor de tweede keer moet ik weer die singleplayer uitspelen om de solo zombies te unlocken. Maar online kan de zombies nog wel, alleen kan ik de score niet bekijken want er staat `locked`op de plaatsen waar Rounds Survived en Score hoort te staan. En de Death Cards die ik allemaal had gevonden zijn ook weg!! Iemand die een oplossing heeft, please vertel het me. Reageren
HA5H Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Hebben er nog meer mensen last van dat de solo van de zombies verdwijnt als het dubbel xp weekend is? Voor de tweede keer moet ik weer die singleplayer uitspelen om de solo zombies te unlocken. Maar online kan de zombies nog wel, alleen kan ik de score niet bekijken want er staat `locked`op de plaatsen waar Rounds Survived en Score hoort te staan. En de Death Cards die ik allemaal had gevonden zijn ook weg!! Iemand die een oplossing heeft, please vertel het me. Er zijn meerdere mensen die hier last van hebben.. Heb je al een 100% savegame geprobeerd? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Hebben er nog meer mensen last van dat de solo van de zombies verdwijnt als het dubbel xp weekend is? Voor de tweede keer moet ik weer die singleplayer uitspelen om de solo zombies te unlocken. Maar online kan de zombies nog wel, alleen kan ik de score niet bekijken want er staat `locked`op de plaatsen waar Rounds Survived en Score hoort te staan. En de Death Cards die ik allemaal had gevonden zijn ook weg!! Iemand die een oplossing heeft, please vertel het me. Er zijn meerdere mensen die hier last van hebben.. Heb je al een 100% savegame geprobeerd? Hij is vast geen noob. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) Nee, ik heb cod waw voor de Ps3 en volgens mij kan dat daarop niet. Bewerkt: 18 februari 2009 door jeroen.engeler Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Ik speel nooit zombie mode in mijn eentje en met meer ook niet. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Bedankt voor de niet zo waardevolle posts op miijn vraag. Maar ik heb nu weer een ander probleem. Na 2 uur met 2 mensen was ik eindelijk bij level 32 met 200000 punten, een nieuw record voor mij. Toen stopte ik ermee en wou ik naar mijn score in de leaderboards kijken, maar daar stond gewoon nog de oude score. Hoe kan dit? Ik heb een paar uur later weer gekeken maar hij het staat er nog steeds niet bij. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Bedankt voor de niet zo waardevolle posts op miijn vraag. Maar ik heb nu weer een ander probleem. Na 2 uur met 2 mensen was ik eindelijk bij level 32 met 200000 punten, een nieuw record voor mij. Toen stopte ik ermee en wou ik naar mijn score in de leaderboards kijken, maar daar stond gewoon nog de oude score. Hoe kan dit? Ik heb een paar uur later weer gekeken maar hij het staat er nog steeds niet bij. Ben je naar het menu gegaan? Of heb je hem meteen afgesloten? (je ps3 of xbox) Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Direct nadat ik stopte met zombies op de ps3 ging ik naar de leaderboards om mijn score te bekijken. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Ik heb ook al is ik missies wil terug spelen. Zegt dat er een fout is en kan ik terug beginnen. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ik heb ook al is ik missies wil terug spelen.Zegt dat er een fout is en kan ik terug beginnen. Ja dat heb ik ook wel eens, maar als het dubble xp is staat het woord mission select er niet eens bij. Reageren
wupie Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 het spijt me dat jet zo laat is maar ik heb daar nu ook zo veel last van laast dacht ik ik ga met een vriend samen op een ps3 co op doen ik kon geen zombie mode doen toen dacht ik van nouw dan moeten wij dat eerst uitspelen met zijn tweeen dus wij daar 4 uur mee bezig en toen we klaar waren konden we gen zombie mode doen en ook stond er dat we nog geen missies hadden gehaald Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Als je dit probleem ook heb kun je het best gewoon ervoor zorgen dat je stopt bij het laatste checkpoint van de singleplayer, omdat je tijdens een dubble xp weekend wel gewoon verder kunt gaan met waar je was gebleven in de singleplayer. En dan hoef je alleen nog maar het laatste stukje te halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.